琴晚唔知咩事.......突然間發燒!!!
今日起身成身都痛!!
我bk左下午去睇醫生啦...........等左成個鐘先有得睇呀!!!
我呢排成日都肚好漲...........食完野又想嘔.......唔知咩事........食左藥都唔好得!!!
之前仲試過大便有血呀!!
醫生話要驗大便同血!!!大便連續3日........仲要戒口..........好多野都唔食得呀!!!
包括:紅肉(牛肉,豬肉,羊肉),肝臟,蔬菜(芽菜,西x花,椰菜花,菇類,蘿蔔),生果(西瓜,蘋果,橙,蕉,提子),豆類!!!
omg.........咁多野都唔食得.........我食白飯=.="
我e+食咩都唔吸收既!!
2個月仲瘦左><"唔知係咪好事呢??!!!
有時仲間歇發燒=.="
不要嚇我.........唔好有d咩大病呀><"
開d藥.......之前都食過了.........好似冇咩效喔!!!
|