君﹏回憶日記〕
有關你同我既事!!~唔好錯過......多d黎睇!!!~
kwan05132006
暱稱: kwan
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
.........
想念!!
><"
嘻嘻!
文章分類
全部 (594)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5A
kaka
SY
我的留言板
風信子
神婆
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 594
留言總數: 49
今日人氣: 14
累積人氣: 5843
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 12 日  星期六   晴天


=.=" 分類: 未分類

前幾日晚晚都收11點!!

今日又收返10點了!!!

不過好累呀!!!

聽日終於有星期日放假了!!!

我入馬場呀(開鑼日).......之後返大陸呀!!!

搵班auntie食飯........同佢地一齊真係好開心!!!

呢排戒口.........個肚好餓呀!!!食幾多都唔夠><"

星期一正式返學啦!!!



2009 年 9 月 11 日  星期五   雨天


唉><" 無奈 分類: 未分類

今日返學校知道了時間表了!!!

真係討厭,d科重複了......year3同year2一齊上,我地之前都上左一半啦!!!

今年都唔知邊個可以拎到張証書呀!!!

感到前路亡亡呀..........點算呀??

點樣可以改善eng呀??

真係好驚呀!!!

點解要俾咁多問題我諗架!!!???

我唔想浪費左屋k人既錢,我可以點呀???

who can help me???



2009 年 9 月 10 日  星期四   時晴時雨


hehe 無奈 分類: 未分類

今日本來要返學架!!

我琴晚返工太累同好眼訓,so今日冇返!!

點知10點幾學校打黎話,date唔到個miss,唔洗返=0="

要去到11點先可以訓返!!

下午學校有咩開學禮,去唔去都擺!!!

起身去左m記拎杯,之後買野食返屋k食!!!

下午係屋k訓覺,太累了!!!

夜晚就返工了,唔知點解每晚返工都想吐同頭暈!!!

聽日要返學了!!!



2009 年 9 月 9 日  星期三   晴天


睇醫生 無奈 分類: 未分類

琴晚唔知咩事.......突然間發燒!!!

今日起身成身都痛!!

我bk左下午去睇醫生啦...........等左成個鐘先有得睇呀!!!

我呢排成日都肚好漲...........食完野又想嘔.......唔知咩事........食左藥都唔好得!!!

之前仲試過大便有血呀!!

醫生話要驗大便同血!!!大便連續3日........仲要戒口..........好多野都唔食得呀!!!

包括:紅肉(牛肉,豬肉,羊肉),肝臟,蔬菜(芽菜,西x花,椰菜花,菇類,蘿蔔),生果(西瓜,蘋果,橙,蕉,提子),豆類!!!

omg.........咁多野都唔食得.........我食白飯=.="

我e+食咩都唔吸收既!!

2個月仲瘦左><"唔知係咪好事呢??!!!

有時仲間歇發燒=.="

不要嚇我.........唔好有d咩大病呀><"

開d藥.......之前都食過了.........好似冇咩效喔!!!

 



2009 年 9 月 7 日  星期一   晴天


回學校 分類: 未分類

今日要返學補課..........好討厭.........好好地放假都唔得!!!

星期4-5又補><"

放左學去date左人去行街...........我地去左食飯先!!

之後去左sogo行,終於都買左個袋啦!!!仲有野送@@

仲要比原先平左!!!

我想買件外套架............岩岩轉季d野係貴d........遲下先買!!!!

去trendland outlet買左file同公仔,file袋.........仲俾左75折我

係watsons買左支綠茶泥用...........唔知好唔好用呢.........試下先!!!

每次去無印都要買野的.............今次又買筆=.=我已經好多筆了!!!

希望今個星期有得去啦!!!

點解我每次食完野都會痛架???