君﹏回憶日記〕
有關你同我既事!!~唔好錯過......多d黎睇!!!~
kwan05132006
暱稱: kwan
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
.........
想念!!
><"
嘻嘻!
文章分類
全部 (594)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5A
kaka
SY
我的留言板
風信子
神婆
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 594
留言總數: 49
今日人氣: 13
累積人氣: 5765
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 22 日  星期六   晴天


開心 愉快 分類: 未分類

星期5去左屯門睇"變節"幾好睇!!!

之後去左食壽司!!!好好味呀!!!

之後去左市中心行街,行到好累呀!!!

行完就返元朗行啦!!!

有人作野喔=.="

發咩神經呀??



2009 年 8 月 17 日  星期一   晴天


=.= 愉快 分類: 未分類

今朝好早就醒左啦!!

唔知點解........之後訓唔著啦!!!

好早返到學校,冇人喔=.="

去南昌轉車,頂...........超多人呀!!!

夜晚由尖東轉啦..........好快左2個字返屋k............價錢一樣!!!

返到屋k好累呀!!!



2009 年 8 月 16 日  星期日   晴天


分類: 未分類

星期5晚一訓就訓左13個鐘到啦!!!

我發現左facebook電話有2個版本呀!!!

2日返工都好累!!!

唉..........

感覺以前的我好似返來了!!!!



2009 年 8 月 14 日  星期五   晴天


行街 愉快 分類: 未分類

今日放左學同小燕去行尖咀啦!!!

去左sogo買左黑超.....都覺得幾型架!!!

唔知點解好暈........返到屋k冇食飯...........食左零食...........沖完涼就訓覺!!!!

不過好累呀!!!



2009 年 8 月 13 日  星期四   雨天


=.= 分類: 未分類

今日本黎要返學架!!!

但我太累了......起唔到身!!!

一訓就訓到2點先起身!!!

夜晚仲要返工呀!!!

現在很努力地做我的功課!!!

我要搵返我強大的信心呀!!!