星期5去左屯門睇"變節"幾好睇!!!
之後去左食壽司!!!好好味呀!!!
之後去左市中心行街,行到好累呀!!!
行完就返元朗行啦!!!
有人作野喔=.="
發咩神經呀??
今朝好早就醒左啦!!
唔知點解........之後訓唔著啦!!!
好早返到學校,冇人喔=.="
去南昌轉車,頂...........超多人呀!!!
夜晚由尖東轉啦..........好快左2個字返屋k............價錢一樣!!!
返到屋k好累呀!!!
星期5晚一訓就訓左13個鐘到啦!!!
我發現左facebook電話有2個版本呀!!!
2日返工都好累!!!
唉..........
感覺以前的我好似返來了!!!!
今日放左學同小燕去行尖咀啦!!!
去左sogo買左黑超.....都覺得幾型架!!!
唔知點解好暈........返到屋k冇食飯...........食左零食...........沖完涼就訓覺!!!!
不過好累呀!!!
今日本黎要返學架!!!
但我太累了......起唔到身!!!
一訓就訓到2點先起身!!!
夜晚仲要返工呀!!!
現在很努力地做我的功課!!!
我要搵返我強大的信心呀!!!