腦袋還是很多東西想!!!
整個人都好亂!!
頭又好暈!!!
很擔心他們!!!!
今日我既大腸仲係好痛!!
但估唔到有餓的感覺啦!!!
e+好餓tim!!!
但個人仲係好暈><"
我訓幾耐都唔夠的!!!
點算呀??
原來我琴日喊仲有女人知道的!!
佢問我為什麼,佢話因為你男朋友,我話唔係,只係被人鬧><"
因為男朋友我唔會係其他人面前喊的!!!!
我通常哭完就冇事了!!!大家不用擔心!!!
今日個腸胃仲係好唔舒服呀!!!
去驗血定照x光好呢???
又好耐冇打日記啦!!!
呢排屋k發生左一件事!!
返工冇形中有好大壓力,唔想笑,又要對住d人笑=.="
今日俾人鬧左2句就喊了........冇人知發現咩事,只有婷婷知道我喊過!!!
點解我中心咁多害怕架??
又有好多擔心!!!
唉......我可以點做呢??
我心中的害怕感又出現了!!!!
哥哥....我怕我地去唔成呀!!!點算呀??
很想哭!!!
誰能了解我的心情呢??
我真的不懂如何放鬆我的心情!!!!