君﹏回憶日記〕
有關你同我既事!!~唔好錯過......多d黎睇!!!~
kwan05132006
暱稱: kwan
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
.........
想念!!
><"
嘻嘻!
文章分類
全部 (594)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5A
kaka
SY
我的留言板
風信子
神婆
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 594
留言總數: 49
今日人氣: 5
累積人氣: 5757
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 29 日  星期四   晴天


開心 愉快 分類: 未分類

年初3同我爸入左馬場呀!!~

第一次去....好開心呀......入場有電話繩送!!~

最衰係第一場冇買到.........我講中左..........win左喔!!~

跑完第8場就走啦........發左少少新年財呀

今日同呀爸返大陸.........去左飲茶!!~

之後先去婆婆到!!~

佢地係到打麻雀.....我就去洗頭!!~

6點幾食飯.........8點幾就返hk啦!!~

返大陸逗利是值錢d....嘻嘻!!!~



2009 年 1 月 22 日  星期四   晴天


hehe 愉快 分類: 未分類

今日起身食完飯就出街了!!~

之後去bank入左票!!~

去salon染髮....染左啡金呀!!~

好特出個色tim!!~

之後去左睇中醫......開左2服藥!!~

去街市買完送就返屋k了!!~

今日好累呀!!~

返埋聽日學就放假..............返工返到年30先放.........年初1就有得休息啦!!~

今年少左好多利是呀



病.... 無奈 分類: 未分類

我既大感冒仲未好呀!!!~

救命呀.........好辛苦呀!!!!!~



2009 年 1 月 15 日  星期四   晴天


Disney 開心 分類: 未分類

今日呀哥請我去disney呀....仲有佢2個fd!!~

一個係佢想追既人......叫我去幫下佢......睇下條女對佢有冇意思!!~

我地11點幾去到.........坐左火車!!~

我見到好多影相人物..........但好多人喔!!~

去左睇完3D立體...........就去左食野啦!!~

食完野........我想影相........佢地去玩.........我自己去等影相啦........等左好耐呀!!~

仲睇左花車同五福臨門好靚呀!!~

我哥佢地走先.............佢要趕住返去食飯........我差唔多7點就走了!!~

之後去左東涌..............搵人...........去食完pizza hut就返屋k了!!~

今日行到好累呀!!~

買左file同stitch 筆.......好得意架!!~



2009 年 1 月 12 日  星期一   寒冷


嘻嘻 愉快 分類: 未分類

今日好累呀!!~

都唔想起身返學.....又凍喔!!~

上堂上到一半......呀sir要睇人考試.....我地就冇野做!!~

我上左一陣網就走啦!!~

去左時代廣場買左條chevignon 褲同converse鞋.......仲join 埋fans club tim!~

條褲要遲d先拎到!!~

返到屋k就訓左一個下午!!~