今日呀哥請我去disney呀....仲有佢2個fd!!~
一個係佢想追既人......叫我去幫下佢......睇下條女對佢有冇意思!!~
我地11點幾去到.........坐左火車!!~
我見到好多影相人物..........但好多人喔!!~
去左睇完3D立體...........就去左食野啦!!~
食完野........我想影相........佢地去玩.........我自己去等影相啦........等左好耐呀!!~
仲睇左花車同五福臨門好靚呀!!~
我哥佢地走先.............佢要趕住返去食飯........我差唔多7點就走了!!~
之後去左東涌..............搵人...........去食完pizza hut就返屋k了!!~
今日行到好累呀!!~
買左file同stitch 筆.......好得意架!!~ |