諗住去買電話架........點知我媽唔得閒..........間店又冇貨喔!!!~
好唔好開心呀..........之後去ymk買左個porter 散左紙.........心情先好d架!!~
嗚.........我部5800呀!!!!!~
嘩.......咁快就12月啦!!~
時間過得真係快!!~
今日同慧慧去左睇"絕代雙嬌"好好笑呀!!~
睇完之後返屋k啦!!~
呀嬸打俾我話夜晚去食飯!!~
食到好飽呀!!~
差唔多9點先走!!~
但我d功課未改呀><"
呢排仲係繼續做我既功課........聽日交第一份功課啦!!~
又累喔........又唔夠訓!!~
nokia 5800就出啦!!~唔知市場反應如何
今日唔洗返學........係屋k訓覺........但都未訓醒!!~
星期5又唔洗返.......d同學入camp呀!!~
呢2個星期好忙呀!!!~
日日都要做功課>﹏<"
又要返工喔...........想去街又冇時間
今日仲好頭痛呀!!~
好似有d發燒呀!!~
今個星期已經派左2份功課了...........已經有3份功課要交了.......仲要個個星期交野俾呀sir睇!!!~
d 功課又唔易做...........救命呀!!!~
今日放假.........不過都好多野做呀!!~
累死我啦!!~