今日訓到10點幾起身........洗頭......搞掂之後就返基朗睇戲劇!!~
返到去已經11:30了........睇中社演出!!~
又係基社拎第一.......前面有3個社......我都冇睇!!~
之後等呀魚.......等左差唔多一個鐘........已經1:30了........我要趕住返學呀!!~
冇同佢地一齊食lunch........之後返到荃灣食吉野家!!~
上堂好無聊.........普通話堂我考完試又冇野做喔!!~
放學後去左返工了!!~
返工到有個人........唔知咩事.......今日係咁鬧人 |