君﹏回憶日記〕
有關你同我既事!!~唔好錯過......多d黎睇!!!~
kwan05132006
暱稱: kwan
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
.........
想念!!
><"
嘻嘻!
文章分類
全部 (594)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5A
kaka
SY
我的留言板
風信子
神婆
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 594
留言總數: 49
今日人氣: 1
累積人氣: 5753
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 12 日  星期五   晴天


累... 疲倦 分類: 未分類

今朝3:30a.m先放工........返到屋k沖完涼差唔多4點先訓!!~

訓到12點到就起身了........不過都好累呀!!~

下午要返學校一下.........好彩有2個識既男仔同我一班......女仔就唔同啦!!~

之後返到元朗........諗住去買鞋既.......點知冇一對岩心水.....又想買袋喔!!~

之後去左買送啦.....返屋k煮飯...........但好熱呀!!~

下星期2返學啦!!~



2008 年 9 月 7 日  星期日   晴天


唉... 愉快 分類: 未分類

要等到16號先返學呀!!~

呢2個星期都繼續返工!!~

星期4仲收零晨3點呀.......本黎都走得既.....點知響警鐘喔....好樣衰呀!!~

之後又要返去........關左門去食早餐.......已經4點幾了

5點幾先訓覺呀!!~

今日同慧慧去左天水圍行街呀!!~

都係冇收穫!!~

返到元朗去拎相.........之前係畢業典禮影既相呀!!~

等埋Daisy又行多陣........都係睇唔岩!!~

好想買all stat鞋.......電話繩.......袋呀!!~



2008 年 8 月 31 日  星期日   晴天


暑假完了 愉快 分類: 未分類

今日我地學校畢業典禮呀!!~

會有好多人黎睇架!~

仲請左8大園校既代表喔!~

我地要8:30返到啦.......我唔想起身呀!!~

又約左同學係南昌站等!!~

去到灣仔買m記返學校食........好彩冇咁早採排姐.......食完個早餐先!!~

要著shirt 3呀.....要去廁所換3啦!!~

冇耐.......要採排啦.........要著好袍........好長呀!~

採排完左就搵老師同同學影相啦!!~

11:30個畢業典禮就開始了!!~

呀爸呀媽都有黎呀!!~

去到1點完......之後搵老師影相!!

換完3就走人......去灣仔碼頭搭船.........人生第一次搭呀.......感覺暈下暈下!!~

去尖咀食下午茶........食飽就行街啦!!!~

行左冇耐就搭東鐵去大埔行..........不過都係冇野行!!~

去m記坐.......等時間過!!~

6點後........打電話俾我嬸..........我地約左去食飯!!~

d野好一般......有d仲冇味的!!~

食到8點幾走人啦!!~

行去火車站時發現個袋冇拎.........裹面仲有件袍架

我跑返去拎.........好彩個袋拎起左!!~

之後去搭車返屋k啦!!~

30/8

今日我要去會展幫手

約左同學係南昌等!!~

好準時返到去......都冇咩人..........又冇野做.......又冇食早餐!!~

之後等呀sir準備好d野......就講解要做d咩!!~

我做門口呀......不過要著shirt 3的!!~

講解完就放食飯........1點鐘要standby~

2點幾.....d嘉賓開始黎啦!!~

見到霍生....好多記者追問佢

3點開始做show啦!!~

我仲要企係門口到!!~

4點到就入去睇fashion show.........d 3好靚呀!!~

5點幾先放我地走!!~

我個頭超痛了

29/8

今日同我fd去睇"親愛的"....個廣告好恐怖呀..........起初睇都好驚........之後講左個原因就唔驚啦!!~

之後去左apm啦.......第一次去.......好大呀!!!~

我地好快就行完啦!!~

陪我fd去買包.....仲食埋下午茶!!~

我地又去會展呀......睇歌唱比賽.......又見到好多名人!!~

咁岩金牌運動員係到食飯喔!!~

食到8:30就走.......我地睇睇下比賽落去左.......仲影左相呀....可惜睇唔清!!~

我同乒乓媽寶影相呀!!~

之後上返去睇show.....10點先完!~

之後去左食野.......11點幾走!!~

28/8

今日好仆街......要好早起身去上死人百佳既pk堂.....要去到彩虹上喔

又話行10分鐘......我搵左半個鐘先搵到呀

我去到都冇心聽.........好彩講果個人唔會好悶........唔係就死得!!~

之後去九龍灣搵我fd..........食完lunch就搭車去megbox.......果到好大..........但就冇咩野岩買!!~

有見到明星呀!!~

之後去會展睇fahion show..........d 3都幾靚呀!!~

個show好快完.......9點幾就走了!!~

返到屋k就可以睇到tv



2008 年 8 月 27 日  星期三   晴天


嘻嘻 愉快 分類: 未分類

今日去左mk唱k

之後去左行新之城.........冇野岩睇!!!~

去左瓊華......我fd睇袋睇左好耐......最後都買左........我都想買呀!!~

去左潮特見到stitch既cd 機.....好靚架.......好鐘意呀!!~

去無印買左筆...仲係新出的!!~

之後去左許留山食完野......之後就返屋k!!~

聽日去會展呀!!~



2008 年 8 月 26 日  星期二   晴天


哈哈 愉快 分類: 未分類

今日終於都考完試啦!!~

好開心呀.......有覺好訓啦!!~

我地班好多人出cat......有2個人俾人捉到.........哈

終於買左表啦.....仲係stitch架!!~