今日我地學校畢業典禮呀!!~
會有好多人黎睇架!~
仲請左8大園校既代表喔!~
我地要8:30返到啦.......我唔想起身呀!!~
又約左同學係南昌站等!!~
去到灣仔買m記返學校食........好彩冇咁早採排姐.......食完個早餐先!!~
要著shirt 3呀.....要去廁所換3啦!!~
冇耐.......要採排啦.........要著好袍........好長呀!~
採排完左就搵老師同同學影相啦!!~
11:30個畢業典禮就開始了!!~
呀爸呀媽都有黎呀!!~
去到1點完......之後搵老師影相!!
換完3就走人......去灣仔碼頭搭船.........人生第一次搭呀.......感覺暈下暈下!!~
去尖咀食下午茶........食飽就行街啦!!!~
行左冇耐就搭東鐵去大埔行..........不過都係冇野行!!~
去m記坐.......等時間過!!~
6點後........打電話俾我嬸..........我地約左去食飯!!~
d野好一般......有d仲冇味的!!~
食到8點幾走人啦!!~
行去火車站時發現個袋冇拎.........裹面仲有件袍架
我跑返去拎.........好彩個袋拎起左!!~
之後去搭車返屋k啦!!~
30/8
今日我要去會展幫手
約左同學係南昌等!!~
好準時返到去......都冇咩人..........又冇野做.......又冇食早餐!!~
之後等呀sir準備好d野......就講解要做d咩!!~
我做門口呀......不過要著shirt 3的!!~
講解完就放食飯........1點鐘要standby~
2點幾.....d嘉賓開始黎啦!!~
見到霍生....好多記者追問佢
3點開始做show啦!!~
我仲要企係門口到!!~
4點到就入去睇fashion show.........d 3好靚呀!!~
5點幾先放我地走!!~
我個頭超痛了
29/8
今日同我fd去睇"親愛的"....個廣告好恐怖呀..........起初睇都好驚........之後講左個原因就唔驚啦!!~
之後去左apm啦.......第一次去.......好大呀!!!~
我地好快就行完啦!!~
陪我fd去買包.....仲食埋下午茶!!~
我地又去會展呀......睇歌唱比賽.......又見到好多名人!!~
咁岩金牌運動員係到食飯喔!!~
食到8:30就走.......我地睇睇下比賽落去左.......仲影左相呀....可惜睇唔清!!~
我同乒乓媽寶影相呀!!~
之後上返去睇show.....10點先完!~
之後去左食野.......11點幾走!!~
28/8
今日好仆街......要好早起身去上死人百佳既pk堂.....要去到彩虹上喔
又話行10分鐘......我搵左半個鐘先搵到呀
我去到都冇心聽.........好彩講果個人唔會好悶........唔係就死得!!~
之後去九龍灣搵我fd..........食完lunch就搭車去megbox.......果到好大..........但就冇咩野岩買!!~
有見到明星呀!!~
之後去會展睇fahion show..........d 3都幾靚呀!!~
個show好快完.......9點幾就走了!!~
返到屋k就可以睇到tv |