今日訓到12點幾醒左!!
開左陣電腦.......之後就出左去!!~
去圖書館還書.....比人罰左錢><"
之後date左人去mega box,.........果到有我最愛的stitch呀^^
仲睇左冰河世界3 3d.....好得意呀!!!
買左件t-shirt呀!!~
係味千食埋野就返屋k啦!!!~
今朝個夢好甜........個小狗好得意呀!!!!~
可惜此終係夢...............如果可以永遠在夢裹............
今日好想入馬場架.........可惜......
之後公司打黎.............叫我返早d=.=
今日成個人都好呆........唔知想點!!!~
好想搵返自己呀!!!~
what can i do??
如果我變成回憶 Tank 累了 照慣例努力清醒著 也照慣例想你了 好怕一放心睡了 心跳在夢中 不聽話的 就停止了 聽著 呼吸像浪潮拍動著 越美麗越讓我忐忑 我還能珍惜什麼 如果我連自己的脈搏 都難掌握 如果我變成回憶 退出了這場生命 留下你錯愕哭泣 我冰冷身體 擁抱不了你 想到我讓深愛的你人海孤獨旅行 我會恨自己 如此狠心 如果我變成回憶 終於沒那麼幸運 沒機會白著頭髮 蹣跚牽著你 看晚霞落盡 漫長時光總有一天你會傷心痊癒 若有人可以 讓他陪你 我不怪你 快樂 什麼時候會結束呢 哪一刻是最後一刻 想把你緊緊抱著 可知你是我生命中的 最捨不得 如果我變成回憶 退出了這場生命 留下你錯愕哭泣 我冰冷身體 擁抱不了你 想到我讓深愛的你人海孤獨旅行 我會恨自己 如此狠心 如果我變成回憶 終於沒那麼幸運 沒機會白著頭髮 蹣跚牽著你 看晚霞落盡 漫長時光總有一天你會傷心痊癒 若有人可以 讓他陪你 如果我變成回憶 最怕我太不爭氣 頑固的賴在空氣 霸佔你心裡 每一寸縫隙 連累依然愛我的你痛苦 承受失去 這樣不公平 請你盡力 把我忘記
如果我變成回憶.........會是怎樣呢???
琴晚成晚訓唔著呀.......喉嚨好好痛..........又咳又痕!!!~
今日好累呀!!~
點解會咁架???今年行咩運呀??半年都係病的!!!~
fuxx!!!~
好耐冇打日記了!!~
呢排都好忙下......d功課好多呀!!~
喉嚨又唔舒服喔!!!~
今日去左睇"矮仔多情"幾好笑喔!!~
之後去左食野....食完就去屯門碌ling.........好好玩呀!!整到手指甲都爆了!!~
之後去左市中心行同食野!!~
我買左屋k放既香水.....好香呀!!~
返到元朗去左圖書館還書........之後就返屋k了!!~