今日data左彩燕行causeway bay.....我地去左sogo先!!~
諗住去Gucci睇電話繩.....點知好多人喔!!~
之後上上面行啦.......都冇野睇得岩!!~
去食lunch.........食完去行工展會........超多人呀!!~
行左半個鐘就走左啦!!~
去左時代廣場............都冇野買到!!~
之後去左chocoolate買外套.........點知得男裝........女裝得又一城同apm先有呀!!~
之後去左又一城買左件外套就走!!~
返到屋k已經7點幾了..........但好凍呀!!!~~ |