離我生日......仲有10日到......好期待呀!!~
唔知果日點過呢??!!
唔知有幾多人會記得呢??!!
希望開心啦!!~
返左幾日工......都唔錯.......出左好多次錯........少左2次錢......好驚險!!~
今日返工.....卡數岩左.......收錢到又岩喔!!~
不過聽日測驗......冇溫呀@@
好累就真!!~
今日返新工.......一切都唔錯......不過未教我收銀......做入膠袋....車仔果d好簡單的事!!~
返到屋k先食飯!!~
聽日返9點呀!!~
百佳請左我做PT收銀呀!!~
聽日開始返工呀.....希望順利啦!!~
不過呢排我身體唔舒服.......希望快d冇事!!~
今日終於都派左成績表啦!!~
平均都有60分....好開心呀!!~
考得唔錯.........但我好努力搵果科就拎D喔.......浪費左我咁多時間><"
琴日去左考普通話試呀.......都好緊張呀!!~
仲有d字唔識tim....希望有好成績啦!!~