今日我2個姑姐黎我地到拜年...又有利是.....哈!!~
食完飯.....下午又去大姨到拜年!!~
表哥個女好惡呀!!~
仲要俾2個"靚"仔蝦我!!~
好彩今晚唔係到住....部電腦又我用了!!~
琴日一放返屋k執完野就返大陸了!!~
返到綁下已經8點幾了!!~
不過係超凍呀!!~
今日年30....個個都好忙.......我地下午3點先食飯......之後我就沖涼著新3了!!~
夜晚好無聊呀......冇野做><"
年年過年都係咁悶的!!~
鍾無艷 謝安琪
其實我怕你總誇獎高估我堅忍 其實更怕你只懂得欣賞我品行 無人及我用字絕重拾了你信心 無人問我可甘心演這偉大化身 其實我想間中崩潰脆弱如戀人 誰在你兩臂中低得不需要身份 *無奈被你識穿這個念頭 得到好處的你 明示不想失去絕世好友 沒有得你的允許 我都會愛下去 互相祝福心軟之際或者准我吻下去 我痛恨成熟到 不要你望著我流淚 但漂亮笑下去 彷彿冬天飲雪水 被你一貫的讚許 卻不配愛下去 在你悲傷一刻必須解慰找到我樂趣 我甘於當副車 也是快樂著唏噓 彼此這麼了解 難怪註定似兄妹一對 其實我怕你的好感基於我修養 其實最怕你的私心虧准我體諒 無人問我寂寞像投何處去養傷 原來是我的心境高到變為偶像 誰情願照耀著別人就如月亮 為奴婢為你備飯奉茶是殘忍真相 讓我決定我的快樂 那須得你的允許 我都會愛下去 互相祝福心軟之際或者准我吻下去 我痛恨成熟到 不要你望著我流淚 但漂亮笑下去 彷彿冬天飲雪水 被你一貫的讚許 無須裝說下去 在你悲傷一刻必須解慰找到我樂趣 我甘於當副車 卻沒法撞入堡壘 彼此這麼了解 難怪註定似兄妹一對 你的她怎允許 結伴觀賞雪的淚 永不開封的汽水 讓我抱在懷內吻下去
今日約左慧慧&神婆去睇長江7號!!~
好好睇呀......7仔好得意唷!!!~
睇完慧慧走先.......神婆同我一齊買野去我屋k食.......好似唔餓......但食左好多野
玩左成個下午電腦了!~
夜晚爸爸唔返黎食........自己一個了.....叫外賣!!~
唔知點解呢排尾龍骨痛><"
幾時先暖呀
今日我地小學同學聚會......約左4點....不過我唔會準時出現的!!~
我約左雯雯行東門.......先食左飯先行!!~
我買左件stitch既3....係baleno.......可惜無藍色!!~
我買左sock......朱古力鏡.....stitch既零錢包
4點幾就行去食飯啦.....老師仲未黎.......見到佢地好多都認得!!~
老師都唔會老既......仲好後生!!~
8點幾我就走了!!~