幾日冇開電腦啦!!~
上星期5去左屯門行街呀!!~
買左件3.....都ok鐘意!!~
仲食左我鐘意既紅米飯
吉之島有台灣美食節........買左油魚絲同果仁.......包果仁........我媽好鐘意食喔.........話咁快就食晒啦!!~
之後去左返工啦!!~
今日我哥送左把史迪仔遮俾我呀!!~
我fd黎左hk啦.....開心呀.....同佢去街街呀!!~
今日係返補習既last day呀!!~
返到開荼會呀.....有西餅食.......食到飽飽........原先都食飽了
之後去左千色行左一陣.........終於買左銀包啦
今日好熱呀!!~
好yeah........我fd下星期黎hk.......好期待!!~
呢排好累呀!!~
手腳都好痛!!~
日日都落雨.....好討厭呀!!~
又失眠喔
救命呀!!~
日日返工同返學........又唔夠訓喔!!~
下星期test都未搵呀!!~
今日又想嘔啦.........返到屋k就訓覺啦!!~
起身先食野........但都未清醒
終於都拎左張普通話証書啦!!~
想買銀包同袋呀!!~
呢幾日好唔舒服......又爆頭病......頭暈......又想嘔!!~
食左幾次藥都係咁!!~
最終都去睇醫生啦!!~
食到d藥好累呀!!~
要快d好返呀!!~