今日唔洗返學返工........訓到11點幾!!~
食埋lunch同睇埋碟出街行下啦!!~
咁岩見到之前既同事........傾左好耐!!~
知道左百佳間鋪d醜事!!~
原來都係廢人一個!!~
真難生存!!~
之後去元朗廣場買左2支香薰........d味同我fd送俾我果支唔同的!!!~
下次返大陸再買過!!!~
我對鞋仲未買呀!!~
我係千色睇中左一個袋.........唔知買唔買好!!~
琴晚冇去倒數呀..upset><"
今朝俾人叫起身........執晒窗檯d野出黎.......要抹窗!!~
2點幾就搞掂啦!!~
之後3點到同慧慧一齊去天水圍行街!!~
買左一件3同2對stock!!~
之後返屋k食飯了!!~
好凍呀!!~
今日同以前班同學去左唱k........唱到3點啦!!~
之後去左睇神探伽俐略..........有d悶........睇到想訓
睇完都已經6點幾了............之後去左搵野食...........搵左好耐........都唔知食咩好........最後去大排檔食!!~
食完8點幾就搭車返元朗.......去levi's拎返條褲!!~
之後同個fd行左一陣就返屋k啦!!!~
成日聖誕係咁病呀..........病到仆街呀
今日去左買2條褲................一條係levi's既.........好開心呀..........人身第一條levi's褲
另一條褲就買黎換的........我d褲好易爛呀...........又穿洞喔!!!~
好累呀.................
今日我好早就醒左.........點知訓唔返喔!!~
玩左陣電腦啦!!~
之後10點幾出去食早餐..........食完行左一陣街!!~
之後返屋k食左藥.............訓左一陣!!~
2點幾再出去...........data左呀儀去mk啦!!~
行左好耐都睇唔岩d3.........咩都冇買到!!~
之後返到元朗......係2%買左2件3!!~
感冒好辛苦呀!!~