果日早上勁唔想返學.........之後下午走堂啦!!~
同fd去東涌.........去左佢到.....係信箱放下一封信就走了!!~
夜晚去左唱k.........叫酒飲!!~
玩識中啦..........玩789!!!~
我諗住等佢睇完會打俾我!!~
點知到夜晚都冇野黎.....sd sms都冇反應!!!!~
11點幾到打俾佢啦...........叫左佢好耐.......佢終於都黎左.......原先想抱住佢架.........點知佢出現時咩都忘記了!!~
係咁飲酒了!!~
後黎叫多半打............飲到好暈...........佢走左之後就開始醉了!!~
不過我返到屋k!!~
第2日嘔左幾次.....勁辛苦呀!!!~
對佢既感覺............
佢叫我放低佢........我會努力做到!!~
|