琴日下午同同事去去左屯門碌ling,玩左一個鍾,個手無力&手軟!!!
之後返元朗去食板長壽司.....d響螺生的.........味道怪怪地........唔會再去食!!!
食完出左九龍站等fd一齊去書展!!!
夜晚唔多人喔....有d書又平!!!
三菱出左好特別的筆呀!!!
行完去左食野........叫咩冇咩><"
之後去搵哥哥拎印花...........好似做賊咁=.="
等左一陣..........11點幾就搭車走了!!!
返到屋k好累了!!!
日日都熱死了!!!
琴晚同人傾電話傾到2點幾.......好累呀!!
之後俾人叫左我出去hea tea........不過好似唔多想食咁!!!
呢排個肚好似飽飽地.......可能個胃唔舒服啦!!!
起身之後把聲變左.........好似感冒咁!!!
唉......返工到又cut鐘啦!!!
那首歌是"永遠愛著您"!!!!!!!!
我永遠也會記得!!!!!!!!!!!!!!
琴晚差唔多4點先訓...so今日好累!!!
今日去cut hair.......剪完之後好爽呀.....少左好多頭髮!!!
無無聊聊咁買左件t-shirt!!
可惜我買唔到快樂!!!
where is my happy???
我就快可以換晒4隻ok既stitch la
咁就可以令我洗了咁多錢><"
我之前咁辛苦係facebook打左咁多野.....我以為冇晒........點知仲係到......hehe!!~
個死賤人........好過份呀!!!~
你以為你係邊個................唔搵........以後都唔好搵啦!!!~
你就憎我一世吧!!!~