我只係想要自由姐..........咁都唔得!!!
我認得好辛苦呀!!!!我想去玩呀!!!
就快發癲啦!!!
討厭呢個7月呀!!!
點樣可以做到某人所講咁樣呢???如何取得平衡???
希望聽日可以買到野啦!!!!
今日又係返工,我fd話黎搵我,唔知佢有冇黎到!!??
返工的時間好似過得好快!!!
我係到諗.......如果時間可以倒留........你話幾好呢!!!可惜唔得呀!!!
叮噹係到就好啦!!!
呢個星期過得好快呀!!!
我d功課好做得好慢呀!!!!
唔知點解好想飲酒.........好耐冇飲啦!!!
琴晚喊到眼都腫左啦!!!
今日對眼打唔開,有d痛!!!
唉.......d人有事就鍾無艷,無事就夏迎春!!!!好討厭呢d人呀!!!
一係就有異性冇人性!!!
點解你地會咁架??有冇人可以話我知呀??
要重新平估我對人的方法!!!
對住你地d人,,,,,,,,,,,,,,,真係...........唉><"
今日好早醒左........之前又訓唔返啦!!!
我既生理時間又推後左啦!!!唉........
我想早睡早起呀!!!係咪好難架??
約左人去睇"愛出猫"幾好笑!!!
睇戲前同睇戲後都有食野,就快變豬啦!!!
食到我好飽呀!!!
之後去學校問呀sir拎野!!!
之後返屋k了!!
返到屋k唔知點解好想嘔........又食錯野??
今日d人都唔知發咩神精!!!全部都有病架!!!
琴晚傾電話傾到差唔多4點先訓!!!
搞到今日好眼訓!!!
下午訓左一陣先去返工!!