返左大陸幾日~
買左2件3........可惜冇去唱k><"
不過一出街就要搭的士
仲買左我想要既野...哈哈~
今日係我返工既最後一日!!~
真係開心.......唔洗再返果份工....哈!~
聽日返大陸玩幾日先.....呵呵!!~
今日慧慧生日......我地約左去唱k!~
9點幾就要起身了........好眼訓呀!!~
唱完之後去買蛋糕.......上慧慧屋k食.......仲係到傾計!!~
夜晚出去食飯.........好開心呀!!~
今日玩左12個鐘啦!!~
不過好累呀!~
有得休息幾日.....so good!!~
今日同神婆去屯門行街.......哈
起身去左飲茶....之後搭車.......佢仲帶nds.....搭車時玩.......哈!!~
見到姓名貼紙......仲有史迪仔喔.....我整左
我諗住買3架.......點知睇唔岩!!~
3點幾去食m記......好正!!~
之後買左本史迪仔既簿!!~
去埋supermarket行完就走了!!~
食到好飽返屋k.........不過都有食飯!!~
好唔開心呀!!~
俾個仆街客投訴!!!!~
佢自己拎少左野.......係到鬧我........咁岩佢自己心情又唔好...........一邊拎野一邊係到鬧個仔喔........刁你老母.......自己心情唔撚好就係到鬧人........咩叫做鬧下先大個女........你唔好用你教仔套方法黎教人先得架.........唔係個個都受架!!!~唔好俾我再見到你個撚樣!!!~唔係你小心d呀!!!!~
刁...........乜撚野人都.......今日俾人拎左一袋野喔.........仆你個街呀!!!!!!!!!~行路小心d呀!!!!!~