今日訓到10點幾∼
出左街∼去交電話費!!∼
周圍行左一陣!!∼
買左支洗面奶&一盒mask∼
仲去kfc買左2個喇叭!!∼
一個朝早唔知買左咩∼用左200幾蚊>﹏<”
返屋k食完kfc∼去左百佳買早餐!!∼
返屋k做功課∼終於都做完啦!!∼
不過今日心情唔好!!∼
好唔開心呀!!∼
喊左出黎.........
今日返到去就要數小測∼諗住佢放學補課先測∼冇溫><”
中央又要小測喔==”
測完中史要寫評論題∼真係煩!!∼
最後2堂上周會∼辯論比賽∼基社嬴左∼
仲要係遲放>﹏<”
放學仲要補課呀!∼
補左一個鍾∼then返屋k!!∼
呢排好多人感冒呀!!∼
我都係小d好!!∼
真係惡頂!!∼
唔知佢有冇買手鈪呢
今朝早先掛3號風球喔!!∼
真係衰...又唔掛8號喔!!∼
lunch返黎時..慧慧送左史迪仔風扇&鎖匙扣!!∼
好鍾意呀!!∼
真係多謝!!∼
放學時..死人妖係咁煩住晒!!∼唔串佢都唔得!!!好憎佢!!!!!∼
聽日要補課&默書!!∼
今日開始放下令時間!!∼
有歌唱比賽睇∼冇得去∼因為要中文小組討論!!∼
死人李小姐...講野離題∼我係咁反駁佢∼又駁唔返人喔!!∼
真係底死!!∼係咁串佢∼真係開心!!∼
呢排好累呀∼唔知係未就感冒==”
都係要早d訓啦!!∼
今朝俾人嘈醒去飲茶==”
冇我媽份∼
之後返屋k訓覺∼
呢2日都唔夠訓><”
夜晚去左m記食∼
食完去行左一陣∼
嘩...百佳好多人!!∼
聽日又要返學了....真係好眼覺!!∼