今日同平時返學咁早起身!!∼
book左8:00-9:00打羽毛球∼我打左一陣就唔打啦!!∼
之後返屋k沖涼!!∼舒服晒!!∼

then去神婆屋k∼好耐冇去啦!!∼
買左個麵包食∼冇食lunch∼
約左慧慧12:30係輕鐵站等∼
去濕地公園呀!!∼
好鬼熱∼∼又曬喔!!∼

去到濕地公園個站等非洲和尚差唔多3個字!!∼
真係討厭∼要我地3個女仔等佢一個人!!∼

等人期間有個呀伯問路∼個個都唔問∼問我=v=”
之後佢請我食雪糕!!∼=﹏=”
要行去公園入口喔∼好鬼曬呀!!∼
我冇遮&風扇∼好彩有帶水!!∼
都幾多人買飛∼不過唔洗我排隊∼呵呵∼

佢地俾左好多散紙我∼我唔要∼售票員同我換∼後面d人都冇我扶∼呵∼

裹面有幾個館∼好彩有冷氣!!∼
之後係出面行∼超曬&好hot!!∼
見到d蟹好細∼仲有d小生物∼唔知係咩!!∼
不過影左d相!!∼哈∼

行完就走人∼去樂湖食野∼
行去搭車時又有個呀叔問我濕地公園點去∼個個唔問∼又問我∼仲要走到咁前黎問!!∼

食飽飽∼去行左一陣!∼
返屋k嚕!!∼
今日好累&好眼訓呀!!∼

聽日係屋k訓覺∼唔好嘈我!!∼ |