今日訓到11點幾∼
刷牙&洗面∼換3出去食野∼
同神婆&佢媽媽∼去左明苑食麵∼我叫左米線∼點知係米粉喔!!∼
我食左2啖就冇食啦∼我都唔鍾意食米粉既!!∼
then搭68x去mk∼約左呀儀係新之城等∼
去差唔多到太子時...開始塞車喔!!∼
仲塞左5個字∼頂佢呀!!∼
有人遊行喔!!∼話法輪工∼又共產黨!!∼都白痴架!!∼得閒冇事做!!
then去左行街∼又飲野&食野∼仲買左一支史迪仔筆!!∼

差唔多搭車返屋k時∼收到個電話∼kenny撞左車∼入左醫院!!∼
好擔心佢呀!!∼e+搵唔到佢呀!!∼

佢fd話∼佢入元朗搵我!!∼
都係我唔好!!∼講左一句說話hurt到佢!!∼好後悔!!∼

希望你快d好返啦!!∼

>3<”
 |