今日訓到11:30起身∼
同神婆去吉野家食lunch∼
佢話想買銀包∼食完野係元朗廣場睇袋∼我想買袋!!∼
可惜睇唔岩!!∼
之後去左千色∼神婆買左”遮仔”銀包∼同我一樣牌子∼哈哈∼
我買左一件3∼
頂∼我媽話咩都唔好買∼我會癲架!!∼
e+頭髮又唔拉得∼野又話唔買得∼pk!!∼
飯都唔好食呀!!∼未最好囉!!∼
勁唔開心呀!!!!∼
今日訓到11點∼真係舒服!!∼
玩左一陣電腦∼
落街買野食∼
then係屋k睇碟∼
冇野做!∼
咁就過左一日啦!!∼
放假既第2日∼
冇得返大陸好慘呀!!∼><”
屋k出左d事∼唉!!∼
前晚訓左個幾鍾∼導致我好頭痛呀!!∼
不過個樣都好剷!!∼
去左post office∼寄野俾fd!∼
去左行街∼買鞋∼我睇岩對鞋好鍾意架!!∼可惜冇碼!!∼><”之後買左對黑色既鞋!!∼
又買左件3!!∼
好想係咁洗錢呀!!∼咁樣我會開心好多!!∼
買我鍾意既野!!∼
唉∼∼
今日9點醒左∼
睇”情義我心知”∼黎明&杜文澤好好感情!!∼
落野買野食∼之後傾電話∼
下午做完功課∼
去左睇中醫∼點知等左半個鍾喔!!∼
有個8婆好唔倨佢!!∼遲過我黎∼佢先睇!!∼
仲有2日就放假啦!!∼
今日去睇至尊無賴∼見到好多熟人!!∼==”
真係無耐∼神婆又唔想俾人知道佢拍拖∼
仲要有d8公8婆係到∼把口好衰!!∼
套戲好好笑!∼哈哈∼
then去左食野∼
去左大埔∼約左呀儀係火車站等∼
去左行街∼我諗住買鞋∼睇唔岩∼
食左小丸子∼又雞蛋仔∼好好味!∼
返到元朗∼去千色買file∼我好鍾意既史迪仔∼
又食雪糕∼哈哈∼好多人排隊∼
又見到謝宛喔!!嘻嘻∼
今日都唔知咩日∼見到d唔應該見到既人!!!