|
|
|
2010 年 5 月 23 日 星期日
♥0521
出左去同屋企人飲茶,
飲個陣有個外國人, 但系個waiter系甘同佢講中文
吾知個外國人其實明吾明呢..
♥0522
出左去飲茶too, 不過叫埋阿媽同細佬
本身打算換個張人仔卡, 點知要申請人先換到
吾知仲有幾耐先用得,,sosad
♥0523
同左美麗可愛不過又蠢又傻既娜仔出去^_^
約左十一點半系太古mtr等
點知十點幾先醒 遲哂搞到我仲要飛的T_T
好采趕得切12點場睇猛鬼街, 其實都幾恐怖丫,
至小嚇到我0[]0!
睇完戲去左toilet,
上次嚇我嚇得甘爽, 仲吾比我嚇返死您B-)
跟住食m記, 坐mtr去中環
一路都系我帶謝忽忽行咖@v@
搵左勁n耐加行左勁n耐路, 到左!
跟住租水上單車加買包餵@_@
啲龜龜食包好可愛o///o 咬! 食左-///-
途中比我見到有隻深海巨龜 嚇死左(昏迷orz
玩左去toilet影左啲相 跟住睇到啲吾應該睇到既野(噴血orz
最後就坐車返去 坐左好耐-v-
2010-05-23 08:52 PM |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 91 | »
|