|
|
|
2009 年 3 月 5 日 星期四
今日好大雨x__x
朝早ah麻叫我拎姐.
我話唔洗.涼瓜會帶咖拉x)
落到去.見到佢真係有帶啵.
同埋朝早又冇乜雨._.
晏就個陣都大雨返.
學校個地好滑.溜冰>0<
放學仲係好大雨-_-
要同涼瓜用同1把-333-`
甘大雨用同1把姐-_-
唔濕就有鬼拉-333-`
返屋企倒哂書包d野出泥吹.3.
用風筒續樣吹-_-
下次有小小雨
都一定會帶姐
2009-03-07 07:22 PM |
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 91 | »
|