|
|
|
2009 年 1 月 22 日 星期四
今日考埋英文0ral.
終於考完拉.*v*
得個15分.
仲枉我背得甘辛苦.
程晴就有20分.
勁傷心.t3t
跟住係學校hea左一陣.
就返左去換3.
同涼瓜jaiii.雞妃去玩.__.v
點知啊黃又要泥.
甘佢就返屋企換3.
我地去先na.xd
先到m記食晏.
跟住坐直通巴去megab0x拍貼.
影左勁多張都衰哂.
荷包好hurt.t3t
跟住影影下.
冇拉拉有個人係個簾到走入泥.
仲以為有人入錯左.
原來係啊黃*口*
跟住就一齊影.
雞肉同啊黃影得最令ah.*v*
跟住就去左冒險樂園;)
玩射籃球*0*
玩得第2關.v3v
好hurt.哂錢.
玩左好耐.
玩到身水身汗~0~
就走左拉.
2009-01-22 08:53 PM |
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | »
|