|
|
|
2009 年 2 月 16 日 星期一
♥.2009-02-14
今日係情人節;]
同左老豆.老媽.細佬去睇戲
行左1陣Jusc0
先睇Yes Man`.
好好笑.正爆哩*3*
跟住係個度個商場兜左幾個圈.
就返將軍澳食pizza hut;]
好味:p
♥.2009-02-15
今日係將軍澳返返泥順利.
搭車個陣部車壞左.
要轉第2部車v3v"
一路坐車睇住出面d景.
嘩.乜都睇唔到既-_-
好大霧哦;]
係40樓到望出去就係全白既.
勁似係雲上邊^___^v
返到順利玩左陣電腦就做功課嚕;]
2009-02-16 01:03 AM |
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | »
|