| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 6 日 星期五 |
 | |
| 返學.... |
今日本來放3:10喇...不過MISS CHAN唔知做乜∼搞到四點先放人∼搞到我班FD走晒∼唔等我...= ="冇人同我一齊走..好慘丫∼好彩,見到老董同孫嘉∼我問佢哋AGO走咗未∼佢哋話走咗∼跟住我哋咪一齊行囉..之後孫嘉話要去7-11買野∼我唔理佢啦∼之後我同咗老董一齊走啦∼之後老董話要入八達通∼我咪陪佢囉∼之後,佢請咗一支寶礦力比我..之後我踢到佢條(JJ)∼哈哈∼之後見到有蕃薯∼佢又請我食啦∼哈..之後我見咁凍∼返咗屋企LU∼都六點正,我個FD(小西fa)打電話比我∼問佢本中文書係唔係係我度∼我話冇∼之後佢話要用∼我借住比佢先∼佢話到咗天瑞打電話比我∼我未夠六點半就落到去∼等咗佢幾分鐘la∼之後,佢話送我返屋企∼我話好∼之後到咗我樓下∼我又送番佢返屋企啦∼哈哈∼之後我自己一個孤單咁返屋企...好凍呀∼
|
|
刊登時間︰2006-01-07 07:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | »
|