| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 24 日 星期二 |
 | |
| 去唱K......** |
今日11:35放學...之後同幾個FD去咗唱K呀∼∼∼∼途中見到傑西佢哋...唉...之後冇理佢哋LU∼再唱過∼∼∼唱到點幾∼D人入嚟問我哋食乜野∼我哋叫左四個餐囉∼有四杯野飲囉...其中有一杯搞錯左∼叫佢再拎過∼∼之後再唱過LU∼不知不覺到左3點啦∼要交房比人啦∼∼之後離開左lu∼之後去左影貼紙相∼∼點知見到阿根佢哋∼唉唉∼影完貼紙相之後..就去左食壽司lu∼∼食到6:00幾∼係元朗行左一陣∼∼之後6:55由康樂路行返黎天瑞∼∼好無聊呀∼∼8:00就返到屋企啦∼∼
|
|
刊登時間︰2006-01-25 04:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | ... | 104 | »
|