| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 11 日 星期六 |
 | |
| 萬釣 |
今日係萬釣步行籌款既大日子,我本人一早起左身~~7點10出左門口~~無聊聊行左一陣街~~到我打電話比肥西~~我嘈醒左佢~~果陣係7點20分啦~~佢仲唔起身~~到左8:00我們仨係頌富甜心屋等肥西~~肥西打電話比我~~又話去坑尾村等~~~之後我地去左坑尾杓等佢~~點知佢八點搭四到~唉...搞到761好多人~~~~~~~~~~到左元朗公園啦~~.....之後行完既時間係10:30~~之後同AGO去左玩∼∼好無聊呀??我著裙∼仲叫我陪佢玩∼痴撚線架∼∼好KID呀∼之後係吊橋陪佢玩咗一陣∼∼點知見到A班D人∼∼佢地仲無聊∼∼真係超無聊啊∼係咁係度搖來搖去∼∼真的痴撚線架?之後無無聊聊坐度十二點幾∼∼跟住搭旅遊巴返黎YL∼∼之後我落車先∼又要等佢地落車∼真的不公平呀??之後去左YL廣場食飯...我地去左維苑餐廳度EAT∼∼∼I think this food is good!BUT very expensive....but i like that∼Next i will go AGO’s home!At SEVEN O’clock i will go home!
|
|
刊登時間︰2006-02-12 05:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | ... | 104 | »
|