kwan890305
暱稱: ◆PET KWAN﹏*×°
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-03-28
2007-01-01
2006-12-31
用cam影
2006-09-08
文章分類
全部 (104)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
lym
mary
小魚
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 43
今日人氣: 8
累積人氣: 1730
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 11 日  星期六 晴天
萬釣

       今日係萬釣步行籌款既大日子,我本人一早起左身~~7點10出左門口~~無聊聊行左一陣街~~到我打電話比肥西~~我嘈醒左佢~~果陣係7點20分啦~~佢仲唔起身~~到左8:00我們仨係頌富甜心屋等肥西~~肥西打電話比我~~又話去坑尾村等~~~之後我地去左坑尾杓等佢~~點知佢八點搭四到~唉...搞到761好多人~~~~~~~~~~到左元朗公園啦~~.....之後行完既時間係10:30~~之後同AGO去左玩∼∼好無聊呀??我著裙∼仲叫我陪佢玩∼痴撚線架∼∼好KID呀∼之後係吊橋陪佢玩咗一陣∼∼點知見到A班D人∼∼佢地仲無聊∼∼真係超無聊啊∼係咁係度搖來搖去∼∼真的痴撚線架?之後無無聊聊坐度十二點幾∼∼跟住搭旅遊巴返黎YL∼∼之後我落車先∼又要等佢地落車∼真的不公平呀??之後去左YL廣場食飯...我地去左維苑餐廳度EAT∼∼∼I think this food is good!BUT very expensive....but i like that∼Next i will go AGO’s home!At SEVEN O’clock i will go home!

登時間︰2006-02-12 05:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]