| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 10 日 星期一  |
| @.@ |
今日係班會活動日,,拎著比小彤present番去..一打開班門,,有種唔知咩感覺湧左出唻 -v- 呆坐左一陣..kenny番唻了 佢坐我隔離再隔離個位.. then----XD,, c man哥番來了..呵呵佢行左入唻 咁我(其實好多人都有)就叫佢坐我隔離喇...佢就唔知點bo,,坐又唔係唔坐又冇位lo..kaka..惟有順著心意sit..next to..KENNY啦..:〕 唉..點知 過左陣 這次到我了 一口一 今次真係爆哂啦.. 佢好無奈咁*&!BT5%^%8URNE#$%t {其實我都係LO我想講,因為(@#$^#!)EEHF(!#(R4 } 玩玩下cathy突然推我..搞到我..唉.........................半個shoulder唉左落去佢度...好醜怪!!!!!我想起番身嫁..但係成身冇哂力牙..嗚嗚 我唔係唔想牙..之不過,,,唉算la
跟著玩遊戲..xd LOSE左果D要食薯片+ WASABI ...睇著小強食到..哈哈..笑死了 ^^ 玩完呢個之後玩咩非洲歐洲果D 今次到我LOSE 要食WASABO了 我記得好似冇食過的 因為成日聽人講話好難食 SO未食過 嘩...食完果下..頂 好鬼辛苦 不過呢 飲番淡水就冇野啦BO 種feel仲好正&爽tim..我愛上了吃wasabi了..yeahyeah!!>v< 玩就玩完啦 就玩抽獎 =3= 個結果令人好叉2
出左校門就去吉島搵爸媽啦 佢地叫我係某地方等佢地..妖 點知等左n世佢地先唻到 呠呠 ( ̄0 ̄) 佢地去睇濾水器 唔岩我ma..咪番自己番屋企先lo,, ++聽日唔洗番學..(咁又點?)冇野..冇野搵野黎講je..(〃´∀`)
|
| 刊登時間︰2006-07-10 12:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
cathy 於 2006-07-10 04:41 PM 發表:
|
網主回覆
@.@ 你誤會了
我意思係都冇機會再比你推我去佢到牙.. 
Posted at 2006-07-10 04:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
hello,我黎啦
我見到佢地要食wasabi,突然有陣涼風吹過,爽爆呀
P.s多謝你同琪琪份禮物呀,我好鍾意呀
|
網主回覆
哈哈..講得好搞笑牙..>v<
唔洗嫁..生日ma..hee,,中2咪好lor  Posted at 2006-07-10 04:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哈哈,,,我黎十卜我的君君了[啊,,,不是我的...是某人的...嘿...〕
漫畫板既L真係幾靚仔..但真人果個...sorry...唔要得!
XD,,,記住星期3要比番40蚊你先...呀..仲有....你個BLOG呢隻係咩歌 ???..笨笨的我..-3-
唔怪之得你咁快見到你on喇..-v-"...濾水器?...用黎飲定係goldfish???
P.S:..你都要上我個BLOG啊...呵...
id=kikiwkc
|
網主回覆
哦...5介意..每個人既審美眼光都5同嫁ma not mind∼
咁你記住喇 =] 唔係夜晚我黎搵你喔..
首歌係個網絡歌手--timmy唱嫁wo..上網睇的,,叫臨別擁抱--
個濾水器係飲果d
P.S:..我都會上你個BLOG啊...呵...
id=ki&kwan_arebrokebackmountain Posted at 2006-07-10 03:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯..係牙
尋日申的... Posted at 2006-07-10 01:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CATHY*] 於 2006-07-10 01:16 PM 發表:
哈哈...好吾好玩呢??
下次再PLAY過....
|
網主回覆
@.@ 冇話好5好玩既....
仲有下次嗎?? Posted at 2006-07-10 01:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|