kwanb1993
暱稱: 牙君-+-
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
分開T^T
明白到..夢境與現實--...
最後一天......
嗚嗚 T^T
@.@
文章分類
全部 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
小彤
小怡
小迪
小銀
琪琪
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 10 日  星期一   雨天


@.@

今日係班會活動日,,拎著比小彤present番去..一打開班門,,有種唔知咩感覺湧左出唻 -v- 呆坐左一陣..kenny番唻了 佢坐我隔離再隔離個位.. then----XD,, c man哥番來了..呵呵佢行左入唻  咁我(其實好多人都有)就叫佢坐我隔離喇...佢就唔知點bo,,坐又唔係唔坐又冇位lo..kaka..惟有順著心意sit..next to..KENNY..:〕 唉..點知 過左陣 這次到我了 一口一  今次真係爆哂啦.. 佢好無奈咁*&!BT5%^%8URNE#$%t  {其實我都係LO我想講,因為(@#$^#!)EEHF(!#(R4 } 玩玩下cathy突然推我..搞到我...........................半個shoulder唉左落去佢度...好醜怪!!!!!我想起番身嫁..但係成身冇哂力牙..嗚嗚  我唔係唔想牙..之不過,,,唉算la

  跟著玩遊戲..xd LOSE左果D要食薯片+ WASABI ...睇著小強食到..哈哈..笑死了 ^^  玩完呢個之後玩咩非洲歐洲果今次到我LOSE 要食WASABO了  我記得好似冇食過的  因為成日聽人講話好難食 SO未食過  ...食完果下..頂 好鬼辛苦 不過呢  飲番淡水就冇野啦BO  feel仲好正&tim..我愛上了吃wasabi..yeahyeah!!>v< 玩就玩完啦  就玩抽獎 =3= 個結果令人好2      

 出左校門就去吉島搵爸媽啦  佢地叫我係某地方等佢地..妖 點知等左n世佢地先唻到 呠呠 (0) 佢地去睇濾水器 唔岩我ma..咪番自己番屋企先lo,,    ++聽日唔洗番學..(咁又點?)冇野..冇野搵野黎講je..(´`) 

 

 

刊登時間︰2006-07-10 12:23 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 kwanb1993 的日誌)


cathy 於 2006-07-10 04:41 PM 發表:
我指的係,,我推你去plato到呀,,,><"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@.@  你誤會了
 
我意思係都冇機會再比你推我去佢到牙.. 
 
 
Posted at 2006-07-10 04:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



alice711 於 2006-07-10 04:36 PM 發表:
hello,我黎啦
我見到佢地要食wasabi,突然有陣涼風吹過,爽爆呀
P.s多謝你同琪琪份禮物呀,我好鍾意呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..講得好搞笑牙..>v<
 
唔洗嫁..生日ma..hee,,中2咪好lor
Posted at 2006-07-10 04:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kikiwkc 於 2006-07-10 01:30 PM 發表:
哈哈,,,我黎十卜我的君君了[啊,,,不是我的...是某人的...嘿...〕
漫畫板既L真係幾靚仔..但真人果個...sorry...唔要得!
XD,,,記住星期3要比番40蚊你先...呀..仲有....你個BLOG呢隻係咩歌 ???..笨笨的我..-3-
唔怪之得你咁快見到你on喇..-v-"...濾水器?...用黎飲定係goldfish???

P.S:..你都要上我個BLOG啊...呵...
id=kikiwkc
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦...5介意..每個人既審美眼光都5同嫁ma  not mind∼ 
 
咁你記住喇 =]  唔係夜晚我黎搵你喔..
 
首歌係個網絡歌手--timmy唱嫁wo..上網睇的,,叫臨別擁抱--
 
個濾水器係飲果d
 
P.S:..我都會上你個BLOG啊...呵...
id=ki&kwan_arebrokebackmountain
Posted at 2006-07-10 03:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yiuyiu333 於 2006-07-10 01:23 PM 發表:
有點心涼呢...-w-
你新申請家﹏﹏?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯..係牙
尋日申的...
Posted at 2006-07-10 01:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CATHY*] 於 2006-07-10 01:16 PM 發表:
哈哈...好吾好玩呢??
下次再PLAY過....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@.@  冇話好5好玩既....
仲有下次嗎??
Posted at 2006-07-10 01:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]