| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 13 日 星期四  |
嗚嗚 T^T  |
.............尋日好唔開心牙...
尋日的事: 我阿ba唔X比我玩電腦牙..=[ 件事係咁既...咁尋日我買完書番黎喇 部腦開左.,咁我咪諗著玩陣先對書囉,,玩玩下 佢又話唔知搞乜野 叫我比佢啦 咁我咪比囉!! 佢又話我黑口黑面 喂!!e+我唔笑就話我黑口黑面 笑又好似好無謂咁 咁我點牙..跟著就罵啦..之後又話唔識整條USB線 叫我教佢,,咁我好X無奈整比佢睇囉-- 睇完佢話唔明..我就解釋..又唔明..又解釋 我地就係咁唔明解釋左3,4次 佢仲係唔鬼明喎 low的,,咁我咪好火囉(加上佢頭先咁罵我)就好悔氣咁再解釋比佢聽..點x知佢唔知痴左邊條根 痴x左線係咁罵我喎.....(每一句也有粗口的,,) !!頂!! 又話我成日唔做野..(下??我朝朝都有同媽咪吸塵嫁wo..你咁講算咩意思牙..有時我話想做你又唔比我做..爆無奈囉!!!!!!!)整係識玩nsn(我懷疑佢唔知係叫msn的!!!)晚晚都向房到玩,,你今晚唔玩我就同你擦鞋,,咁話我bo..咁我阿媽就話:佢係你個女黎ge..唔洗咁樣講野!!(d語氣係唔服佢既)日x日都喺間房玩電腦..好..我DEL ''NSN''你咪冇得玩囉..跟著就del左..[[喺罵緊既過程我係喊緊既]]到今朝..我趁佢地出左街果陣(即係e+)就開部腦諗著整番個MSN喇..咁我去打''download msn7.5''就有個咩window live messenger出唻喎..唉..我急到喊喇 -v- 唔知點解呢排淚線特別發達
哈..點知我向我個file到搵唔個叫做’’install msn...’’既野喎..XD 好野..又有番了..呵呵'想DEL左佢?這是沒可能的事=..真是天助我也!!
|
| 刊登時間︰2006-07-13 11:16 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
嘩嘩...你的ba子點解會咁的....e加都考晒試喇....玩下洗死麼...
我呀爸最多都係叫我做晒功課...溫晒習先好玩...[不過我都係照玩的..嘻..]
仲有呀...如果我呀爸要用電腦的話...佢會同我講...如果有人hi我...佢唔會睇的..只係叫我自己睇番....同叫我關左個msn佢....-00-"
可能你的ba子大壓力吧...唔好咁喇...><”
|
網主回覆
嗯嗯..唔止busuncle有壓力 我baba都有..XD Posted at 2006-07-14 12:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
hee,...'
戰爭已完畢 gameover Posted at 2006-07-14 12:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唉..
算la..都好番lo..^^
我都有唔岩既 Posted at 2006-07-14 12:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|