kwanb1993
暱稱: 牙君-+-
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
分開T^T
明白到..夢境與現實--...
最後一天......
嗚嗚 T^T
@.@
文章分類
全部 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
小彤
小怡
小迪
小銀
琪琪
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 13 日  星期四   晴天


嗚嗚 T^T 感動

.............尋日好唔開心牙...

尋日的事:  我阿ba唔X比我玩電腦牙..=[  件事係咁既...咁尋日我買完書番黎喇 部腦開左.,咁我咪諗著玩陣先對書囉,,玩玩下 佢又話唔知搞乜野 叫我比佢啦  咁我咪比囉!! 佢又話我黑口黑面  喂!!e+我唔笑就話我黑口黑面  笑又好似好無謂咁 咁我點牙..跟著就罵啦..之後又話唔識整條USB線 叫我教佢,,咁我好X無奈整比佢睇囉-- 睇完佢話唔明..我就解釋..又唔明..又解釋  我地就係咁唔明解釋左3,4次 佢仲係唔鬼明喎 low的,,咁我咪好火囉(加上佢頭先咁罵我)就好悔氣咁解釋比佢聽..點x知佢唔知痴左邊條根  痴x左線係咁罵我喎.....(每一句也有粗口的,,)  !!頂!! 又話我成日唔做野..(下??我朝朝都有同媽咪吸塵嫁wo..你咁講算咩意思牙..有時我話想做你又唔比我做..爆無奈囉!!!!!!!)整係識玩nsn(我懷疑佢唔知係叫msn的!!!)晚晚都向房到玩,,你今晚唔玩我就同你擦鞋,,咁話我bo..咁我阿媽就話:佢係你個女黎ge..唔洗咁樣講野!!(d語氣係唔服佢既)日x日都喺間房玩電腦..好..我DEL ''NSN''你咪冇得玩囉..跟著就del左..[[喺罵緊既過程我係喊緊既]]到今朝..我趁佢地出左街果陣(即係e+)就開部腦諗著整番個MSN喇..咁我去打''download msn7.5''就有個咩window live messenger出唻喎..唉..我急到喊喇 -v- 唔知點解呢排淚線特別發達

哈..點知我向我個file到搵唔個叫做’’install msn...’’既野喎..XD 好野..又有番了..呵呵'想DEL左佢?這是沒可能的事=..真是天助我也!!

刊登時間︰2006-07-13 11:16 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 kwanb1993 的日誌)


kikiwkc 於 2006-07-13 11:09 PM 發表:
嘩嘩...你的ba子點解會咁的....e加都考晒試喇....玩下洗死麼...
我呀爸最多都係叫我做晒功課...溫晒習先好玩...[不過我都係照玩的..嘻..]
仲有呀...如果我呀爸要用電腦的話...佢會同我講...如果有人hi我...佢唔會睇的..只係叫我自己睇番....同叫我關左個msn佢....-00-"
可能你的ba子大壓力吧...唔好咁喇...><”
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯..唔止busuncle有壓力  我baba都有..XD
Posted at 2006-07-14 12:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yiuyiu333 於 2006-07-13 02:39 PM 發表:
嘩...
好激的一場戰爭呢﹏﹏*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hee,...'
戰爭已完畢  gameover
Posted at 2006-07-14 12:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



OToYanoTO 於 2006-07-13 11:21 AM 發表:
我阿爸都係咁架!!!
衰到死
成日都打橫黎講既
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉..
算la..都好番lo..^^
我都有唔岩既
Posted at 2006-07-14 12:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]