傷痛一定會隨著時間逝去
唔留cm就走者
咒您衰500年+日日出門都踩屎!

 

                                                 心里很多話想說說不出來
                                                               
2009 年 11 月 10 日  星期二  


s.2D>3< 如我愛你 再大聲喊也沒回應 

s.2D輸左比c班?!?!?!
有冇搞錯?!
冇可能嫁!
我地班d男仔仲係咁話自己會贏-_-
點會輸嫁-.-
死爆石,爆臭石!
呵呵...爆爆爆爆石石石石v3v
臭毛哥你2日都唔番!想死呀?!
英文堂做sra
正.3.
聽日kai子堂...唉
中文堂2堂?!
p佢個街!
訓左半堂!
比鄭家威同梁詠恩嘈醒左!
跟著統測...
唔係幾識...
等籃球比賽個時同占佢地玩打手
獨孤美美打人超痛
個個被佢打ge都紅左勁耐!
有靜靜係到永遠咁好笑xd
芝麻咧:)你貼哈哈笑係我個"計"到?
一定會貼番你!
去相._.
占同kn無聊時寫的=]笑爆咀^_^
 

爆石的人文書xd

發表時間:2009-11-10 10:15 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
                                  好想說親愛的是我
                                     
 
                   你可不可以愛我
                   可不可以想我?


 

                                                 心里很多話想說說不出來
                                                               
2009 年 11 月 8 日  星期日  


改變 如我愛你 再大聲喊也沒回應 

沒想過你是如此虛假
沒想過你是雙面人
沒想過你會是這樣
一生人中,最恨的就是雙面人!!!
該說自己笨嗎?
不該為你留淚的`
如果你要這樣說
當初何必說給我聽?
該怪自己嗎?
是交左朋友了吧!?
如那天沒認識你們該有多......

(閱讀全文)

發表時間:2009-11-08 02:28 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
                                  好想說親愛的是我
                                     
 
                   你可不可以愛我
                   可不可以想我?


kwanbabii
暱稱: 龜
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
我的小乖乖=)旻佑
網站連結
薰寶無名
煜煜無名