傷痛一定會隨著時間逝去
唔留cm就走者
咒您衰500年+日日出門都踩屎!

 

                                                 心里很多話想說說不出來
                                                               
2009 年 11 月 4 日  星期三  


您的好 我全都知道 如我愛你 再大聲喊也沒回應 

琴日放學去睇b班v.s e班
唔洗講,一定e班贏v3v
天天同堅堅都好勁
b班冇得同e班鬥v3v
臭毛哥係咁話b班d人廢
今日...都ok凍
英文堂oral冇中招
太正啦<3
人文w.s完全唔識做
呢到抄下,個到抄下
後未去左林前聰同趙子宏哥哥個邊做
之後...趙子宏哥哥講左d野
搞到我好想喊
食完飯之後去左戈個eng唱k個d野
之後...忍唔住
眼眶濕曬...心痛呀~
放學去左電腦室
同占去左pl睇野
d蝴蝶結橡筋好靚
好想全部要曬
睇到4點半左右閃人
等車個時見到天天佢地-3-
你知唔知你好煩呀?!
我同人講野,玩關你乜事呀?
成日都要插把口埋黎
聽到你把聲超想你係啞ge
仲要你唔知自己問題出係邊囉
你以為我係因為某d事先唔理你?
唔係囉!係你自己性格勁差!又超做作!
黑人憎到爆!連堅堅都憎你呀!
好心你自己檢討下啦!
琴日係球場見到你搞到我想嘔囉!破壞曬d氣氛!
超唔想同你一班囉!




趙子宏哥哥
比佢地最後一次機會吧!
見到你咁樣,我喊到收唔到聲
給了自己半小時發洩不知道夠了沒?
可是不想看見你們這樣
這一次...是最後一次了!
請你們認真好嗎?

發表時間:2009-11-04 08:03 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
                                  好想說親愛的是我
                                     
 
                   你可不可以愛我
                   可不可以想我?


 

                                                 心里很多話想說說不出來
                                                               
2009 年 11 月 2 日  星期一  


凍凍凍-_- 如我愛你 再大聲喊也沒回應 

今日..好凍
聽日會夭壽凍
死得-_-"
朝早番學烺烺排係我後面
p.e堂miss謝冇番
所以同男仔mix埋一齊
係到跳d早操-_-
好低能...呀占睇到係到爆笑
聽日你地都要跳嫁啦!呵呵~
踢腳個時成班男仔係到"ar s~"
爆笑......

(閱讀全文)

發表時間:2009-11-02 11:04 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
                                  好想說親愛的是我
                                     
 
                   你可不可以愛我
                   可不可以想我?


kwanbabii
暱稱: 龜
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
我的小乖乖=)旻佑
網站連結
薰寶無名
煜煜無名