傷痛一定會隨著時間逝去
唔留cm就走者
咒您衰500年+日日出門都踩屎!

 

                                                 心里很多話想說說不出來
                                                               
2009 年 10 月 17 日  星期六  


悶到死的增益班 如我愛你 再大聲喊也沒回應 

增益班我憎你呀
鬼佬教-.-
雖然個鬼佬都唔錯v3v
講d野超簡單
但係我好悶呀
仲有功課-.-
趙子宏哥哥入錯課室-.-
入左黎冇耐比人調番去305
番去個時同占傾計
趙子宏哥哥又飲康師傅啦
咁鍾意飲-_-""
今日只係同佢傾左幾句
都係番學同係msn好傾d
我枝筆呀~
聽歌聽歌v3v

發表時間:2009-10-17 02:31 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
                                  好想說親愛的是我
                                     
 
                   你可不可以愛我
                   可不可以想我?


 

                                                 心里很多話想說說不出來
                                                               
2009 年 10 月 16 日  星期五  


增益班-_- 如我愛你 再大聲喊也沒回應 

聽日增益班啦...妖!
我唔想去囉
黑人憎!!我唔要鬼佬教!
趙子宏哥哥你竟然唔係同我一班
點解呀?你同我死黎a班呀
冇左你我會超悶...係悶到爆
就好似占冇左韓天同佢傾msn,番學冇左堅堅坐係佢前面同佢傾計咁
唉唉唉...
我而家嗌趙子宏哥哥嗌掛左
改唔到口啦v3v
數學堂ge小測第一題我睇左佢5分鍾先有d頭緒點......

(閱讀全文)

發表時間:2009-10-16 08:34 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
                                  好想說親愛的是我
                                     
 
                   你可不可以愛我
                   可不可以想我?


kwanbabii
暱稱: 龜
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
我的小乖乖=)旻佑
網站連結
薰寶無名
煜煜無名