男友偷睇女友手機 = 男友唔信任女友,所以男友錯
女友偷睇男友手機 = 男友比唔到信心女友,男友錯
男友不滿女友事事問長問短 = 女友緊張個男友,男方唔惜得珍惜,男友錯
男友事事問長問短 = 男友對女友冇信心,又唔尊重女友私人空間,男友錯
女友亂發脾氣 = 男友唔夠愛個女友,男友錯
男友亂發脾氣 = 千夫所指、冇風度,男友錯
男方打女方 = 任何情況下都係男方錯
女方打男方 = 男方錯所以女方打男方
男付出比女多而計較 = 男方唔應該計較,所以係男做錯
女付出比男多而計較 = 男方唔肯付出,所以都係男做錯
男人拍檯走 = 冇風度冇家教,錯在男方
女人拍檯走 = 男人激嬲個女仔,男人錯
轉自paul記xanga~好貼切42金句~
"我錯哂"
今日收到ive既offer啦..收左讀hd year 1 苦腦讀唔讀好
因為一讀又四年,又萬幾銀一年...
出路又唔知點,又遠,因為會係屯門讀,但係唔讀我又可以做d乜?
雖然starbucks係咁叫我轉full time,但係係42入面生存真係好大壓力
part time都ok 但一轉full time真係會好難頂,日日面對住d黑面,媽媽聲真係好煩厭
14/08/07
今日我係番早,番7好累好累,六點幾要起身,天氣既催眠真係唔係太想起身
番到去企下行下又去做外賣既時候啦,唔係唔好既只係行得多太累ja
足足去左成5/6次,成個幾鐘,之後番去就埋pastry,埋下bar,之後就食飯啦
食完都係埋bar,不過變左bar2,差唔多二點幾又炒檔,
有時真係好唔鐘意呀仁,成日係度發脾氣,炒得慢咪慢囉,無計嫁,使唔使黑哂面wo
淨係識發脾氣,好討厭佢呢d性格,自問bar 1 可以ok,bar2就真係差左d
之後三點幾炒完過轉比呀仁黑完面都無乜心機,係咁係度游~lobby,back room
搞豆,ha下又4點三~走人~點知出面又炒,ok~散陣龍先走啦~無計啦~
散完呀車叫走~ok~咁我走lu~點知轉頭出面個鬼婆同車記炒大獲-_-
車記興記~~坐陣抖抖就走人lu~
點家前買左魚蛋同粥食完~訓左人又要起身再食...
而家應該決定左讀個hd嫁啦,因為呀哥講左幾句野,我唔讀做得d乜?拎住果六分?
之後既問題就係"錢錢錢錢"
分類: 未分類 |