kwans614 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
鈞s。blog
呢個係一個悲哀既故事,故事發生起八九年既某天,一個不幸既少年就咁誕生係一個不平凡既家庭.........續
我 的 資 料

暱稱: 別人常直呼本大爺名字"鈞爺"真是受不了~.~haha
性別: 男
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2008
sb 聚會~
懶....對不起
懶~
見紅="=
日 誌 分 類
全部 (189)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 189
留言總數: 148
今日人氣: 1
累積人氣: 6408
RSS Feed
2007 年 8 月 15 日  星期三   晴天
對與錯?

男友偷睇女友手機 = 男友唔信任女友,所以男友錯
女友偷睇男友手機 = 男友比唔到信心女友,男友錯

男友不滿女友事事問長問短 = 女友緊張個男友,男方唔惜得珍惜,男友錯

男友事事問長問短 = 男友對女友冇信心,又唔尊重女友私人空間,男友錯

女友亂發脾氣 = 男友唔夠愛個女友,男友錯
男友亂發脾氣 = 千夫所指、冇風度,男友錯

男方打女方 = 任何情況下都係男方錯
女方打男方 = 男方錯所以女方打男方

男付出比女多而計較 = 男方唔應該計較,所以係男做錯
女付出比男多而計較 = 男方唔肯付出,所以都係男做錯

男人拍檯走 = 冇風度冇家教,錯在男方
女人拍檯走 = 男人激嬲個女仔,男人錯

轉自paul記xanga~好貼切42金句~

"我錯哂"

今日收到ive既offer啦..收左讀hd year 1 苦腦讀唔讀好

因為一讀又四年,又萬幾銀一年...

出路又唔知點,又遠,因為會係屯門讀,但係唔讀我又可以做d乜?

雖然starbucks係咁叫我轉full time,但係係42入面生存真係好大壓力

part time都ok 但一轉full time真係會好難頂,日日面對住d黑面,媽媽聲真係好煩厭

 

14/08/07

今日我係番早,番7好累好累,六點幾要起身,天氣既催眠真係唔係太想起身

番到去企下行下又去做外賣既時候啦,唔係唔好既只係行得多太累ja

足足去左成5/6次,成個幾鐘,之後番去就埋pastry,埋下bar,之後就食飯啦

食完都係埋bar,不過變左bar2,差唔多二點幾又炒檔,

有時真係好唔鐘意呀仁,成日係度發脾氣,炒得慢咪慢囉,無計嫁,使唔使黑哂面wo

淨係識發脾氣,好討厭佢呢d性格,自問bar 1 可以ok,bar2就真係差左d

之後三點幾炒完過轉比呀仁黑完面都無乜心機,係咁係度游~lobby,back room

搞豆,ha下又4點三~走人~點知出面又炒,ok~散陣龍先走啦~無計啦~

散完呀車叫走~ok~咁我走lu~點知轉頭出面個鬼婆同車記炒大獲-_-

車記興記~~坐陣抖抖就走人lu~

點家前買左魚蛋同粥食完~訓左人又要起身再食...

而家應該決定左讀個hd嫁啦,因為呀哥講左幾句野,我唔讀做得d乜?拎住果六分?

之後既問題就係"錢錢錢錢"


分類: 未分類
 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 8 月 2 日  星期四   晴天
沒修養@沒文化∼

今日比人用呢兩個形容詞黎形容,其實兩個既分別又係咩呢?

應該就無乜分別∼

修養同文化都係要靠知識黎增加,但又唔一定有知識就會有修養

修養又好似等於品格∼?

算了吧∼∼橫豎我兩樣都無∼無唯理囉∼∼

 

人生真係∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼”x”


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 8 月 1 日  星期三   晴天
好似好耐無打日記囉∼∼∼

呢幾星期既日子都係番工,番工,同番工...

就係前幾日晚上同p記既fd食過下野,第二日唱過下k咁囉∼∼∼ha∼

應該係7月入面既唯一娛樂!

尋晚無啦啦又比人激到燥左∼!!係有人發我脾氣先的∼∼∼∼

而家唔係我用電腦喔∼因為呀哥番左黎,

而我番左三日既早,聽日就可以放假啦∼∼

yeah∼∼不過都無人約我


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 7 月 17 日  星期二   晴天
強者回歸~~~

今日"強戰回歸"哈哈~~~~

因為今日番左pizza hut 番8收4~

d野都係大同小異~本來諗住自己係開dough

點知係去set table=_= 重要兩個.......table

番去諗住見下d人點知tony,simon,無番

him...遲大到,....

於是~~今日由埋cut變埋bar~係咁炒="=

 

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 7 月 6 日  星期五   晴天
待業x尋找鬥心x??

咁快就過左成年,當日好其待課程既完結到而家前途好"迷"既日子~~

由呢個星期開始我就係一個有半隻腳入左"社會大學"了

不知不覺我既"鬥心"都無左一年多了,做乜都無"盡力"既日子真係唔係咁好過

盡地地完成一件事可以好滿足,但過左咁耐都未重拾呢個心><~!!

講到尾都係因為一個仆街"老豆"....點解要有個咁既老豆呢...唉......前世作既錯

如果佢死左我百份之一百我唔會為佢流一點既眼淚!!

 

04/07/2007

今日呀仁果d叫去飲野,本來都唔去嫁啦,點知因為一個人....

connie竟然話佢去..咁我見有人會送我番屋企咁就念住去坐下啦

哈哈~但我地四個竟然係去左食野囉~"明記"食seafood

都唔係太貴都ok好食哈哈∼∼之後我地就上去啦∼13/f?17/f?

唔記得lu..點知一上去呀JO就同柏齊..嘻嘻咁去左坐車∼∼以我咁

精明既眼光一睇∼嘻嘻~~今日我都唔係飲好多,因為真係好難飲>∼∼∼<!!

所以我都係飲OJ加水kaka~..之後係咁同呀財記玩15/20..本來win緊.點知..

而家爭佢好多shot..因為佢無比錢所以我地計shot=_=....

呀仁果d超強=口=....都唔知咩人黎嫁...之後2點鐘散lu

好多人都死左....我就送外賣啦∼送呀寶玲歸家..佢飲得小小都死左..

哈哈∼送完佢剛到2點幾,點知即該落大雨...唔通連個天都唔鐘意我?

不過佢都唔鐘意我好耐嫁啦∼都有差唔多18年lu∼ha

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 38 | »