呢期被冠以"重色輕友"罪名......ok...你地鐘意囉,我又唔mind既
不過好討厭見到果d什麼什麼
"永遠排斥","不如不見"呀..呢d咁既字眼,
而家咩事先?食飯?好我黎囉,但我要番工放工就即刻join你地,
點解番左成日工都重要黎先??都係為同你地食飯遮?
過左咁耐都重係咁,企曬係度..行十步停兩步....
去到m記諗住諗下去邊食啦,傾唔掂數,食我又無所謂
咁咪行陣先囉,本來預左7點到佢就走之後同你地食....
你地話"綠茵閣"我都話最遲半個鐘就食完...出黎食飯都係為坐耐d傾耐d ja
到你地話去,我攪埋小小野就行果去...差唔多去到又話食完....之後節目係番屋企..
咁唯有下次啦...番到屋企一開msn見到既係一句"永遠地排斥"
唉~算唔想再講~咁鐘意排排飽佢
ps:
有講野前諗下自己講既野會唔會傷害到人
對我既,好快會無事,因為我知性格係咁
但對其他人既係一輩子地記著的!
分類: 未分類 |