kwans614 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
鈞s。blog
呢個係一個悲哀既故事,故事發生起八九年既某天,一個不幸既少年就咁誕生係一個不平凡既家庭.........續
我 的 資 料

暱稱: 別人常直呼本大爺名字"鈞爺"真是受不了~.~haha
性別: 男
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2008
sb 聚會~
懶....對不起
懶~
見紅="=
日 誌 分 類
全部 (189)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 189
留言總數: 148
今日人氣: 1
累積人氣: 6417
RSS Feed
2006 年 12 月 17 日  星期日   晴天
RR度偷既歌~幾好聽喔

月球上的人

無須要快樂 反正你一早枯死
如果有眼淚 只不過生理分泌
就算淚水多得 可灌溉整片濕地
蒲公英不會飛 陵墓裡伴你於一起

如果有再會 恐怕已經一世紀
回憶哄騙我但凡失去也是美
共你一分鐘 都足夠我生醉夢死
如懷念也是有它限期 明日我便記不起

從未來再見 遺憾舊時不太會戀愛
願我永遠記不得我正身處現在
從月球觀看 難辨地球相愛跟錯愛
三世書不會記載 情繫我這半生的最愛
( 三世書不會記載 誰為某某歎息感慨 )

再見 仍舊未能跟你再戀愛
但你與我有過的過去 牽涉後代
從未來觀看 潛伏萬年的野史記載
不理它小愛與大愛 人類太過渺小的最愛


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 12 月 17 日  星期日   晴天
勁唔開心囉!>3<

事關今日我放左工之後去左千色度睇衫wo,你地知我睇中衫幾難嫁啦

但係今日就比我睇中左啦,試個中碼,竟然大左d,問佢有無細d,竟然

係無嫁囉....即刻就o曬咀.....又睇中左件背心衫衫wo><幾靚嫁

可能聽日會去買左佢,難得有sale 可能會買埋件衫,大d就大d啦

難得我鐘意^^

之後就坐車去食飯.....食到十一點幾就走啦...出到門口n多人圍係度

原來有兩個年青人係度爭吵中,有一人動手推撞,之後話報警啦呢樣果相

佢竟然閃wo= = o曬咀........圍觀d人又係度叫囂,打佢啦打佢啦= =

咁n無聊既............不過比人推果個真係好型,個頭又型,罵街都型過人>3<

 

接著就是些可悲的事.....早上上班又是當爆位.....而且今天的物品是.......

全餐........一開始就焦了意粉....omg......隨後有urgent三樣...........

弄得我要等到二時多才吃早餐........最慘的是,在吃飯其間被人催東西..

無奈放下吃物......抽身而去......最後......我決定不吃了........因為太多東西要幹

在空閒時問了一個問題,因為我的糧單上還是十九大元><.....一問之下......

竟然是.......我還沒有提升薪金.......哭丫><...........

六時準時地完成工作下班......但是.......竟然"衰收尾".....

煮焦菜湯.....太殘忍了.........

昨晚一時三十分被一位人兄無奈地使用手電嚇了一頓.....


分類: 未分類
 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 12 月 15 日  星期五   晴天
2006-12-15

今天心情鬆了下來~

雖然結果係點我唔介意,亦都估到會係點呀,但係比人知道左真係會開懷d

將來既事我唔會知~我淨係知到而家我既感覺~^^~

希望在我想搵人傾訴既時候唔會有人覺得我煩就得啦~

亦都希望佢遇到咩難題會願意要求我同佢分擔啦^^~

 

曾經獨自想了一次又一次,下年究竟會點??

數年後又點?以前既我覺得入u會無乜所謂

而且亦都覺得自己會做唔到,而家再睇番呢個問題,

我發現開始有點目標出現,有點想改變自己日後既生活

但呢個問題太遠啦,首要我要考慮清楚如果我入ive

會選擇邊一科,其實憑自己興趣去選好嗎?定依靠前景?

真係要認真咁想一想,亦都要改善自己人際關係,

學習態度,而家既我可以用"未用過心"黎面對讀緊既課程

新既一年希望自己可以做到啦>口<,any body

記得無時無刻支持我呢隻未長大既人中之龍呀!^^~

 

 

 

 

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 12 月 14 日  星期四   晴天
2006-12-14

笑其實係一件好容易既事

但對我就好似好難,好難,好難

記得上星期吃飯,叔婆都看得出

我面上一點兒笑既特徵都無

點解會咁?笑唔出就笑唔出

係連想笑既感覺都沒有...

唔想講野既情況好似越黎越嚴重

幾個月....

自閉?....又好似唔係.....係自己成日係度諗野

又小同人溝通.........久而久之........

可恨既vtc.................

><!!!!!!!!!!!!!!!!!

解封左一個日記~想睇就自己搵啦haha


分類: 未分類
 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 12 月 13 日  星期三   晴天
大膽新嘗試......

今日變凍左呢...要著番多d衫仔~lunch係運動家睇到d褸><好舒服呀摸落去!!

今日三點半就私自走左....叫左肥雞陪我hair cut .......剪到....xddddddddd

不太好看.......

之後陪佢番工順道接埋雞太(講笑haha)...而我就睇更表

聖誕既搵錢大計就咁破滅.......以為過9/h 就1.5倍人工..點知係over9先開始計...

而我既更係.....3....尾......all.......全部8粒鐘= =.....

好大機覺得我係夜爆既大熱人物-"-................

人工又小...又多野做.....啞曬.......

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 38 | »