kwans614 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
鈞s。blog
呢個係一個悲哀既故事,故事發生起八九年既某天,一個不幸既少年就咁誕生係一個不平凡既家庭.........續
我 的 資 料

暱稱: 別人常直呼本大爺名字"鈞爺"真是受不了~.~haha
性別: 男
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2008
sb 聚會~
懶....對不起
懶~
見紅="=
日 誌 分 類
全部 (189)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 189
留言總數: 148
今日人氣: 10
累積人氣: 6435
RSS Feed
2006 年 11 月 22 日  星期三   晴天
2006-11-22

嘩好耐無傾過咁耐電話啦~同rr講約番學校時間~傾左30min最後都係傾唔成~因為學校

重未講星期3係咪放假!~今日早放學校開大會~四點就放學啦~

 

做乜成日係度亂咁諗野~一個人就會.....好似自我"x"悔咁.........

不過都好~可以諗清諗楚~~技術性擊倒內心不安既惡魔!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 11 月 21 日  星期二   晴天
又走堂..........

今日lunch又出左旺角,竟然落雨落到成個天都黑曬......

同長毛,石頭,肥雞果d食完野,企左係報檔等細雨先行,行左個大運又番番

去本來果度,因為搵忠仔,佢而家做緊nike shop

入去企左陣,肥雞買左個袋,而我諗左陣之後買左件褸.....貴呀><

之後大家行去mtr就散啦,果陣都四點幾,之前topi打黎問我,我又話唔

番所以就番左屋企,果時個天黑到7.8點呀= =!

 

死啦><點解年年教數都係咁嫁!!!我想死啦!!無啦啦換左個肥仔呀sir走

黎左個 十下 十下既四眼哥哥.......佢教書方式係..自己做數...

唔出聲咁做........

 

2日總支出550大元............oh my god..........................


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 11 月 20 日  星期一   晴天
命運?

"石頭"生日快樂呀>O<~!又大歲啦~唔知幾時到我呢..........

 

今日其實都不是太遲起身,但唔知整下呢樣果樣又八點一先出門口,番到LWL又八點十

遲左陣ja ~都是剛剛開始教書,今日全日都好比心機上堂,睡魔急call都無訓到~!^^

可能因為有勁課要做~令到我好有動力,放小息時食左個早餐之後做左大半既功課

之後就上英文啦~跟住就lunch啦,食完飯就番左LWL library 做埋先前果份習作

做左陣~之後搵左d書睇~再之後就小睡片刻~三點半就上堂啦~五點落堂

諗住恆佬又早放啦,所以等埋佢,點知佢六點先放.....重要即走....好彩自己

去左m記買左個"雞翼"同"笨啦啦派"醫肚.....今日用黎食既合指一算......應該有六十蚊- -.....

唔怪得d糧餉用係食方面去得咁快........

 

今日係又一見到有個聖誕既物品賣既地方,見到好多雪人既裝飾擺設.......以前想搵想買既時候見都見唔到......

而家買黎都無乜用既時候就比我見到= =......又要個樣又ok得wo.........係咪玩我呢???

 

就測驗..........極度唔想理.............


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 11 月 19 日  星期日   晴天
2006-11-19

尋晚凌晨一點多鐘收到個消息.....媽媽跟我說十二月一學校的畢業禮有獎拎

我睇左但唔見所以再睇多次,原來真係wo....."圖像傳意第二名"....= =o咀

 

凡事都是喜歡慢慢來,你是個慢性子的人,有時候,你哪慢吞吞的舉指各思維方式很讓身誘朋友惱

火呢!所以,不管昆誰跟你都急不起來,同時你哪無比好的耐心和毅力也是吸引異性的主要原因。

花心程度:30%

心軟程度:4(最高5)

 

呢個係一個測驗.......

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 11 月 19 日  星期日   晴天
2006-11-19

十二點番工~十半收工~同誠誠等埋昇收工,食野~有"威嘈',"依人","fishing",fishing個fd(中途撞到)

"淫馮" 最後"海豚"黎埋~去左食雲南米線~都ok好食~又唔係太貴,之後十二點幾趕地鐵~可以坐尾班車

 

如果呀dom調走~我諗我都唔撈lu~收十半~但係........學下唔好咁斤斤計較先得!~

 

成日打野都無人留個字....無引>O<!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 38 | »