|
| 我 的 資 料 |
|
暱稱: 別人常直呼本大爺名字"鈞爺"真是受不了~.~haha 性別: 男 國家: 香港 |
| MORE... |
|
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 189
留言總數: 148
今日人氣: 7
累積人氣: 6423 |
|
 |
|
 |
2006 年 9 月 15 日 星期五  |
|
|
|
話快又唔快話耐又唔係好耐wo
咁就過左一星期啦,識左兩三個新同學,熟既有一個既,因為佢係我呢頭讀書所以岩d嘴形
今日知到左原來05gary係佢同學黎嫁,哈哈,我要幫佢追數呢
今早讀設計,話d理論悶到我狂釣魚,我係咁阻止自己..但都係無用.....所以釣下又醒下.......
聽日我將會番工~希望到時可以開心咁過左聽日啦,如果唔係十三個鐘....唔開心既....點算
星期一同二會去新既地方上堂,會去李惠利ive上中英~我會俾心機學呢兩科嫁!!就算我工科釣魚
但呢d我一定要比心機學呀~加油KwAn鈞^^!!
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2006 年 9 月 12 日 星期二  |
|
|
|
我又黎打下日記啦,雖然唔知有無人黎,~
番左幾個月05,越做越無feel,所以成日收尾後過左29,跟住食埋消夜,真係比係05輕鬆好多
尋日開始番學啦,所以改左番星期6.日,但係而家既星期6.日好辛苦,唔知點解,但係生意同29差唔多
但感覺辛苦就大好多,尋日一早番到去,聽野,話讀埋個ive 三個月eng就算是5科pass,真是好!
但要完左呢個一年課程先有得讀,讀完之後又無得再報ive了,.......
今天第二天,很悶......要在做工件時才happy點 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2006 年 8 月 22 日 星期二  |
|
|
|
呢段日子發生左好多事,放傍,ive,等ive到ive唔收,到後補都唔收,攪到好驚無書讀,個個都攪掂,毅進,vtc,ive個個都有佢既
出路,最後今日我終於完成了我既出路,雖然我唔知呢條路好唔好,但起碼唔會浪費一年既時間,走上呢條路只怪我自己
的慢條斯理,樣樣都不知到,弄得到到都無位,vtc?我早點去一定收.......只怪對ive抱希望.........現在只能讀證書,本來是同步的
但現在變了慢人一步了, 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2006 年 7 月 25 日 星期二  |
|
|
|
因為唔想打日記所以好多日無打,之前番左大陸三日,可以放鬆下^^
由尋日開始番十一半就要埋炒,要p野,真係好唔想呢,乜都要自己cut,d呀姐又唔幫既,
之後殺場之後先可以埋番cut,今日都唔知做乜,可能尋晚同29班友食到2點,三點先訓啦
累掛,終於比呀dom話lu∼話我無野做就企係度,我都覺><而且又成日做錯野∼
29真的是比05過得happy! 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2006 年 7 月 15 日 星期六  |
|
|
|
一踏入鋪,看見很多陌生的面孔,胸前不是掛著藍色便是銀色的名牌,很多很多的經理呢......
因為今天是新開業,所以有很多經理都到來了,導致人手過剩於是只好教我這些新人弄薄餅呢,樣樣都要慢慢的
因為要拖延時間,但是在pizza hut的CEO來到時,竟然沒人跟他say hi,這也難怪,邊有人知佢係咩人
知到佢個名都未必見過喔,接著便無聊地渡過..開dought,.....p薯蓉.......
之後埋aux不停地上彈.....上完不消一會就沒了......
今天要溫書了....因為dom說明天會有一位經理(44最大果個)教我埋cut.........要背make table d野了...
很多都未識=口=!!!shit........ 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 38 | »
|