kwans614 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
鈞s。blog
呢個係一個悲哀既故事,故事發生起八九年既某天,一個不幸既少年就咁誕生係一個不平凡既家庭.........續
我 的 資 料

暱稱: 別人常直呼本大爺名字"鈞爺"真是受不了~.~haha
性別: 男
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2008
sb 聚會~
懶....對不起
懶~
見紅="=
日 誌 分 類
全部 (189)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 189
留言總數: 148
今日人氣: 11
累積人氣: 6436
RSS Feed
2006 年 7 月 14 日  星期五   晴天
明天新開張

今天是放假的但四點多比dom打來問我可唔可以幫佢去26拎個棒棒,見無出過街所以答左呢,事緣尋日臨收工時竟然發

現攪拌器沒有了支棒棒,找了整間鋪都不見呢!!所以我換好衫就出發啦~不過我不懂路呢,但憑我既智慧用左5分鐘就搵到了^^

怪怪的feel去d陌生既鋪........之後就回05啦~點到去見到小雞雞~頭fing,不過雞雞就收工.....頭fing就要ot=o=重要戴住個髮網

呵呵...跟住同雞雞走lu~聽日就新開張~我都係做番個隱士^^好d~~費事做錯野kaka!!收番比,雞雞,fing,矮,肥倫呢d44&51

高手攪掂^^!!叻仔!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天
謝師宴

我同miss既自拍~因為自拍靚過人地影呢^^

因為今天是謝師宴所以請了假,下午兩時便出了去,去了悅來打機∼之後便和短,恆,雞,毛,白,會合,原來小白有人又去

pizza hut做,不過去到果陣總覺得恆唔多like我咁.....幾日叫佢都唔理我.....都唔知咩樹

其他人都係咁.....之後大圍去左m記食野啦∼因為八點先有得食,所以頂住肚先,之後就去葵芳∼去到得幾個人

於是等左陣就玩啤,win左十蚊到啦kaka∼大約7點半老師們來了,所以就影相相∼!!哈哈∼又有禮物收∼

八點就開席啦∼叫個侍應不要再倒啤酒比我佢係要倒滿佢="=食到一半都重係未飽∼到最尾果個飯仔先ko個肚∼

之後又係周圍影相,原來相機睇靚入到電腦就唔多ok><!!haha影曬之後就抽獎啦∼咁大個仔都未試過咁好彩∼

又未試過中啦∼竟然第一個就抽中我@o@∼好驚訝呢∼!!係一個cute錢箱,最後就大家講野啦∼但係因為

個酒家要打烊所以只能抽幾個,點知抽親的都是代表=口=神奇呢!大家走lu∼我就去跟車∼haha鬼叫雷射住美孚

近我kaka,原來雷射換左車呀!!幾ok的∼幾靚~我就係第一個坐既學生呵呵!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 7 月 11 日  星期二   晴天
真正的早飯!!

今天早上十二時多,真的是早上十二時,是am呀!!便吃飯了,哈哈~我一早便出外了,八時多

出了去~因為沒有東西幹去了悅來打機~打左一陣又走了~差不多十點~小濂濂打黎lu~

所以我呢個閒人又~閃lu~不過閃左都係去打機.......去左天天,竟然見到黑妹wo.....

係度吹下水~打下機~雖然我輸左比她...........哈哈..........不經不覺又到十一點半~

所以上去啦~個個都係度開木台.....有d格格不入而且同d人又沒有話題所以同rr只有呆坐

之後開始了~d人係又拍掌唔係又拍掌~攪到好好笑...又成日出現執人事件....哈哈

我果台算幾好~不過總是覺得TXXXXXX好衰格!!!突然又說起56k...哈.....睇黎呀短都不要近

佢咁多....成日見到佢jason哥前jason後.....係又搵佢唔係又搵佢...........短短小心呀=口=

之後二點鐘就走了~和win神一齊又.....點知上到小巴先知無零錢..得張五百蚊..好彩win神借住比我先

不過佢好西利呀~雖然是借錢開鋪,但佢起碼現在都是一個老闆,願意去博呢!~

唔知聽日會唔會有今日咁既氣氛呢??今日既菜都唔錯呀...又平....多左個人都係得一樣無得食

希望聽日會開心啦!!!

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 7 月 9 日  星期日   晴天
再會29鋪

 今天是我在29鋪的最後一天~也是我最後一天收尾,於是今天便買了外賣回去吃∼但竟然沒有位置給我坐只好坐在士多房了

今天不知為何,很多人客,很忙呢,不過我這裡有”鄭義"不怕!!哈哈∼一個頂十個的他∼弄得我成日都好空閒kaka∼

可能因為太多新人了,make table很多錯餅.......而且剛剛會到去就見到一件大事.......

竟然有人過dought蓋.......不是嗎......昨天又過...今天又黎過???

我都無眼睇lu∼∼∼不經不覺又到了十時∼多∼收檔lu∼因為我呢度有鄭兄∼所以!!很快便ko∼

竟然....有單一”一不是嗎....收曬檔才有單...於是要到找呀找呀,因為今是星期日要洗場∼所以要

數很多野∼因此不能準時的下班^^今天很好彩∼不用比他們執luck!!^^!!^^!!

今天是開心天呢∼∼^^∼∼不過剛剛和他們混熟又走了....又要重頭開始了,明天才第一天上班,而且又要請假...

好像經常請假呢=v=,睇波∼番屋企整野食∼睇決賽∼不過....上半埸睇完之後就半睡地看.....

竟然看到差不多5點才完結=”=三個半鐘.......好好笑呀施丹個頭鎚!!哈哈完了馬上睡呢,

五時睡到十二時∼明天又要食晚飯∼真的很晚的飯=.=半夜十二時..........因為要等PIZZA HUT下班...

期待新的一天上班∼新的還景∼新的人事!!!新的新的!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 7 月 9 日  星期日   晴天
第一次的讚賞^^

        今天是長久的一天番0800收2130........因為昨天收到小濂濂的提醒知到今天有很多貨到,所以我便避開被叫去

但最後都是不能幸免......都是被派了1散n多的課.......於是我決定有規律地散~~一件一件地進行~最後散了2小時....

但都算是很久了....因為三個人也要這麼久呢.><太慢了..........接著便回自己的檔~權帶領著我清單~很正很開心!!

黎幾多殺幾多~!!^^happy~~好好feel呢~~一直到了下午~轉了第二位領軍人物~sing~又是一名高手!!

再久一點~sing轉了cut了~~改了黃牌壞人來~一樣是很強~~所以都不算太壤情況~!!最後晚上資深員工

東來接棒~!帶領著我們....(其實只有他們幹呵呵~)可以有空得站在一旁haha^^差不多9點了~竟要我流檔才能走~

沒所謂啦~~又不是太難只是洗東西~但.....一個餅令到我要多幹一些......最後壞人竟準時地走了>O<.........

10點多看見他們還沒收檔......而且人手...........看見make的同事真是啞了........十點半竟企係度講野.....不想收工嗎??

....真是太慘了><小濂濂和短短~於是我幫他們起了整個檔~~用了一會兒吧,之後便走了~走時在吉吉家樓下見到聰.昇同小白

小白和聰分別走了,我見時間尚早便和昇走了一會~談了一會兒~便回家了,天所有05都不用上班呢.....只有我要學多一天.........

呀!!今天看見呀dom.....可能不太熟........怪怪的......到05也要適應一段時間........今天很開心~因為第一次比人讚我~

我開心呢~~^^~~~不過我還是很差勁喔>O<!!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 38 | »