今日好開心,因為搵左咁耐工終於搵到,而且破記綠1個鐘到交from加埋in
事緣我同矮仔,榮去見pizza hut填完交左之後就去食野,本來都諗住等3日
但點知就係我食完既時候電話就打黎叫我去interview
哈哈...咁快@@!!!!
去到問左陣,問有無人介紹,我話無,但識人,係學校有無做d咩呀,係屋企
有無做d咩呀,怕唔怕辛苦呀~咁就完了~本來可以的聽日番工但我未得
所以叫我星期6番工,^^但我唔記得星期6要去ive而家唔知點算好~
去邊好呢~~~
真係好旺我 ^^come back!! 分類: 未分類 |