今日又係收尾~所以係放11點半~但係今日好早出左去~因為呀短同小白要見工....
而且又要幫恆攪個interviewd野....攪到5點幾就完
點知我記錯左係番6點.......早左半個鐘番去= =.......無計~
早小小做野囉~~~今日一開始就同個女仔一齊整~.........但他是聾啞的= =
即係唔使講野............無驚無險咁又到10點...收野.shit
就收工先黎整到成個櫃係野.........xxxxx.....有排清.....
一路整....呢樣個樣...11點.........準時收工.................(她)
好累呀...條腰硬曬~~~~12點到就走lu~~
差不多2點先訓~~~
個個都打黎搵我- -..............我不是好人呢^口^!!
重有成3日收尾...........熟左會好d.......重未食過pizza><!! 死rrrrrrrrr
好似好忙咁~忙d都幾好~~累就訓~訓醒玩陣就番工~~哈哈
嗚..番到屋企D指甲花曬.....手都損左幾度....自己竟然唔知...><
分類: 未分類 |