今日傻仔左呢~以為番7半,番到去睇番更表先知番9半,早左2個鐘呢~所以都係早d做野囉~好彩呀智同呀ho幫我改番番7半
之後幫呀智去買野~九蚊呢~不過今日呀智好嬲,因為早餐勁多做唔切攪到佢好興發曬老脾,之後今日真係好亂又黎貨又黎菜
攪到周圍都好迫,寸步難行呢,唔經唔覺又到十一點半,要食左先因為唔食既話就無得食,因為會好忙,三個一齊走,果個硬地真係
以為自己好勁~又埋cut又埋aux,睇曬檔~佢咁講由佢囉^^同呀星~同埋果個"士d粉"食囉~
之後到三點食囉~今日有兩餐食^^haha不過好忙所以都係食糖餅ja~食足佢半個鐘~之後就一直做做到八點多~
好多野do~~~~><~~~~果個"ron"勁拿cheap,個經理唔係度就唔知死左去邊,叫佢幫手拎d野都彩你都傻,正一屎忽鬼
(xdd不可以講粗口呢)><"之後gary入左黎就扮q曬野咁走埋黎話比佢做d野,正一賤精係度博表現!!
之後九點多收工了~又遲左dd^^不過收得幾開心~同d人傾左陣haha~~遲d去左05見唔到佢地><太慘啦
如果佢地去就好lu~~
分類: 未分類 |