kwans614 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
鈞s。blog
呢個係一個悲哀既故事,故事發生起八九年既某天,一個不幸既少年就咁誕生係一個不平凡既家庭.........續
我 的 資 料

暱稱: 別人常直呼本大爺名字"鈞爺"真是受不了~.~haha
性別: 男
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2008
sb 聚會~
懶....對不起
懶~
見紅="=
日 誌 分 類
全部 (189)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 189
留言總數: 148
今日人氣: 3
累積人氣: 6419
RSS Feed
2006 年 7 月 7 日  星期五   晴天
就走了~

三天沒有打我的博客了,因為我懶惰所以沒有打呢,三天中有一天過得很快樂有一天平靜地過去,今天便是一半happy一半不happy了

因為太多人在公司,而且很忙,自己又幫不上忙所以最後數小時用上了"減速器"任何事都慢慢來..........不經不覺便到了七號出糧了

但一出糧便沒有了一千多元.........因為給了媽媽八百元(我知是太小~但是第一次出糧~下次再加吧!!)交了公司吃飯錢127元,買了

一件襯衫當謝師宴的衣服花了140元交謝師宴的錢250.....這樣......我的"辛"水便沒有了大半了........><".............

不過我都只會著襯衣不會著西裝呀~^^~

很快便會過05鋪了,不過只有我9號要上班><太可惡了很多人都不過05呢...包括我鋪鋪的美女喔太慘了>"<無得見囉....

有得睇下都好嗎kaka....重有2日~慘慘果然唔勁就要番多d.......


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 7 月 4 日  星期二   晴天
打雜^^!!

因為尋日好夜訓而今朝又要早起身所以個人有d傻傻地~但係好彩~一陣就無事^^

番到去做呢樣做果樣~正宗打雜員公....煲飯......=o=............做埋d鎖碎事~~

正呀~乜都唔使理^^,埋make又有謝E~又有老x~~haha所以好準時食野~

今日食左個未食過既~x腿飯但無落魚=口=........d味好怪.....

有d難食......今日又係準時收工,收到個消息呢∼可能呢個星期就過05了∼

聽聞青衣d新仔識可多野><.....睇黎都係佢地玩曬-o-!!

無無聊聊又一天∼∼明天轉左番7........早到痴曬><!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 7 月 2 日  星期日   晴天
慘慘的一天

現在是七月三 日上午 一 時,因為我剛剛回家和食了一頓,不過......今天就真慘了......

一早回到去便有很多人,make竟有7個的......無言!!!!.........................所以我決定做打雜,既係咩都做,四圍去kaka

最後我走了去開dought和pan dought,這樣便開始了數小時的開和pan生涯~應該用了3小時

開了四個dought,很累很累...........不過可能太累....開的dought都不是太好....一直去到5點九才能食飯~

今天不知為何很多野做~做到十點多才能收野.......見到d硬膠仔.......我真係無野好講........點解佢講野好似自己

好勁咁....識曬=口=??.........但係佢掉dought竟然可以佢掉完我已經裝好d檔.......之後重成日呆企....睇更表.......

好膠.......(M t xxxxxx)呀短點解同佢咁fd= =!!.........最後就有驚無險咁係十一點八到~攪掂~好彩不算遲~~呢

但之前就慘了.......洗米果陣唔知比咩介親.....有機會係壞人把刀......因為我拎起個煲時....佢係我旁切緊野.......

我只是拎起...但佢刀口向內的.........不知點解呢......只是一迅間.......就感覺到好痛......流血...........手指.......

唉......開dought又比個dought車撞爆左隻指甲邊.......總知今日就整親好多地方.....><!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 7 月 1 日  星期六   晴天
超過十二小時的一天!!

今日傻仔左呢~以為番7半,番到去睇番更表先知番9半,早左2個鐘呢~所以都係早d做野囉~好彩呀智同呀ho幫我改番番7半

之後幫呀智去買野~九蚊呢~不過今日呀智好嬲,因為早餐勁多做唔切攪到佢好興發曬老脾,之後今日真係好亂又黎貨又黎菜

攪到周圍都好迫,寸步難行呢,唔經唔覺又到十一點半,要食左先因為唔食既話就無得食,因為會好忙,三個一齊走,果個硬地真係

以為自己好勁~又埋cut又埋aux,睇曬檔~佢咁講由佢囉^^同呀星~同埋果個"士d粉"食囉~

之後到三點食囉~今日有兩餐食^^haha不過好忙所以都係食糖餅ja~食足佢半個鐘~之後就一直做做到八點多~

好多野do~~~~><~~~~果個"ron"勁拿cheap,個經理唔係度就唔知死左去邊,叫佢幫手拎d野都彩你都傻,正一屎忽鬼

(xdd不可以講粗口呢)><"之後gary入左黎就扮q曬野咁走埋黎話比佢做d野,正一賤精係度博表現!!

之後九點多收工了~又遲左dd^^不過收得幾開心~同d人傾左陣haha~~遲d去左05見唔到佢地><太慘啦

如果佢地去就好lu~~

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 29 日  星期四   晴天
小鈞鈞日誌之6月最後一個工作天

今天是六月最後一個工作天~因為明天我off ^^但是..今天竟然傻了........7時30分才回到去.......原來我

記錯了時間足足遲了半小時回去......這次已是我的第二回了........不知為何會記錯><!所以回到去比ho笑了

一頓後便開工了.......我幫忙的第一杯東西便傻了......巧克力竟然想放ice-cream........第二次做錯的是....

給熱檸檬茶竟然.......忘記落水............大家都笑了- -.....真的未訓醒........

今天是呀東教我,他真是一個很好的老師呢,因為我第一天都是跟他學習的∼haha

十二點呀知回來了,他食東西竟然要我食他半個包>O<不過我真的肚子餓因為在九時已經被叫了去吃飯..

太早是沒飯的所以只有吃了一個早餐,偷偷加了四條腸仔落去kaka^^之後很亂了,要洗walk  in

不過不是我luck呢∼∼今天四周圍走因為沒有單∼呢度去下果度去下好開心^^!!

今日收到個消息原來”硬地”好似唔識埋爆和水吧的!綠牌還以為他很勁原來只是懂aux和make和cut

(不過唔知個消息有幾多成真),呀智又問10號去不去吃飯,最後決定了去∼不知小濂濂去不去呢∼接著5點半

便下班了,haha買了串牛肚吃便回去了,但是佳記的牛肚越來越不好吃><......

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 38 | »