kwans614 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
鈞s。blog
呢個係一個悲哀既故事,故事發生起八九年既某天,一個不幸既少年就咁誕生係一個不平凡既家庭.........續
我 的 資 料

暱稱: 別人常直呼本大爺名字"鈞爺"真是受不了~.~haha
性別: 男
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2008
sb 聚會~
懶....對不起
懶~
見紅="=
日 誌 分 類
全部 (189)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 189
留言總數: 148
今日人氣: 7
累積人氣: 6432
RSS Feed
2006 年 6 月 27 日  星期二   晴天
有趣的上班天

今日係成個星期最開心既一天!!因為無andy 無ron~!!正爆~一早就不停開dought~~pan dought不經不覺又過左好耐lu

不過今日唔跳點解開左個石頭dought= =.....硬到咩咁....要飛左佢...........太慘了><!!

埋aux~唔經唔覺又到四點~因為d組長去曬開會~所以叫左d人放遲d有呀小濂濂份^^呵呵

不過無我~haha~之後就收工換衫~今日真係過得happy^^~!!日日都係咁就好lu~


分類: 未分類
 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 26 日  星期一   晴天
Oral 的日子

因為今天是考oral所以故意請了假,一早睡到十時多才醒,很久沒睡到哪麼久∼

看了一會tv便弄東西吃,吃完竟然又睡著了,睡到2時便起來換衫衫,便出去了

坐西鐵去一個未去過的地方,心情有d緊張,入到去要上五樓.....很累- -

真的是小幹運動了><....進到了預備室∼好緊張好緊張....等了一會

很多人呢!!我是第二組,之後去了另一房子等待,等了一會6分鐘開始,人家很像

很厲害....驚丫,times up轉房......第一條問題使問錯了..

很快便2min.....答完了看見很多叉叉...但我覺得d ans沒錯的

她是這樣說!之後坐在一旁等另一位完結!!=口=他.....竟不夠時間答問題

....之後便最難的小組討論,他們既你眼望我眼....靜左陣...無計我講先

之後他們答了..但.....都是這樣啦...我竟然說得較多的一位.....

有位竟然係到..呀.....呀...呀...左成幾十秒...我竟然說...

never mind...笑......問左第二個...呵呵呵呵...

最後夠鐘了∼離開時竟走錯路要個女仔提我^^....哈哈之後搵車啦,諗坐

西鐵定bus好∼所以打電話搵恆恆之後去左坐bus~落左tw哈哈∼行左陣就番去了^^

希望今次考得好d啦∼^^∼等待放榜!!期望all pass!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 25 日  星期日   晴天
有驚無險

今日番7呢,第2個番到去,一番到去就要set個唔識既位"水吧"之後又開dough,煮飯......

十點幾...竟然.....重不停出早餐,我故意不去去幫"硬地"今次連tony05都話佢煩.....

所以我見到佢既地方我係唔會行埋去的!!之後食野啦,因為重勁多單,所以再我們快快食完入番去

食左個TR就入去了,之後去開菠蘿.......點知倒下來.....本能地用手1接..比佢條邊hi左野.......差d

差d.......爆光.....好彩只是介親下....無流血......之後越黎越多人番黎.....攪到好big....

就收工d單就bb聲出黎唉好累.......又遲左一個鐘.....不知不覺聽日又考oral......

平常心面對啦^^

小rr竟然病左wo~~真係真係真係慘囉.........唔預我swimming既後果@@??kaka


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 24 日  星期六   晴天
終於放假

連續幾日都好累今日終於可能訓長d訓到11點呢,因為今日要去聽果個”健身室簡介會”聽完就可以

book康民署既gym romm啦∼本來都諗住唔去的但最尾都去左,去到竟然見到f.6班友- -

"龍門仔"....咁又會見到佢地- o -....個簡介會好悶呢- -企到腰都痛埋...

不停咁聽佢教點用d器械,聽左一個鐘度∼要考試呢∼好驚肥佬....但d問題好白痴的=口=

5點幾就完啦∼本來諗住番鋪度扮下野睇下更表,不過最尾都無∼去到樓下又想食叉燒∼就買左20元啦∼

諗住拎d番工食...因為有d悶啦食果d野....但最尾都比我食光了....呵呵大肥仔∼∼

(電車男= ” =條仔咁樣衰咁矮.....kiss......shit....)

有個朋友聽日番來呢∼點解唔興奮>o<?.....係度祝佢番到黎哈p哈p啦∼∼

未見過一個咁笨.....既笨蛋- -哈哈....(HAHA~)


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 6 月 23 日  星期五   晴天
轉左番7點

今日轉左番7點,好早∼好好玩今日∼因為唔使對住”硬地”同”ron”兩條磨lo~做野做到10點又去食飯lu∼

咁早都唔知有咩食...都係食個糖餅算,d野都食到悶了...之後又有d大粒黎左,果條咁既ron一有人黎就識去

walk in拎野,廢柴!!唔經唔覺又3點,呀ho問我收5點得唔得,算啦∼∼之後又係開 dough pan dough∼

咁又到左430之後p左2樣野就收工,呀短番黎幫佢整左個飯,但我唔記得左出....所以佢....xdd

食左個飽先走∼但聽到個好笑既野,有個餐房新人話落左個細厚...oh曬咀....7x蚊wo...笑了

但之後出黎既係mini= =唔係唔識分呀佢.......哈哈,呢間鋪都算多靚靚女仔^^大飽眼福


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | »