因為今天是考oral所以故意請了假,一早睡到十時多才醒,很久沒睡到哪麼久∼
看了一會tv便弄東西吃,吃完竟然又睡著了,睡到2時便起來換衫衫,便出去了
坐西鐵去一個未去過的地方,心情有d緊張,入到去要上五樓.....很累- -
真的是小幹運動了><....進到了預備室∼好緊張好緊張....等了一會
很多人呢!!我是第二組,之後去了另一房子等待,等了一會6分鐘開始,人家很像
很厲害....驚丫,times up轉房......第一條問題使問錯了..
很快便2min.....答完了看見很多叉叉...但我覺得d ans沒錯的
她是這樣說!之後坐在一旁等另一位完結!!=口=他.....竟不夠時間答問題
....之後便最難的小組討論,他們既你眼望我眼....靜左陣...無計我講先
之後他們答了..但.....都是這樣啦...我竟然說得較多的一位.....
有位竟然係到..呀.....呀...呀...左成幾十秒...我竟然說...
never mind...笑......問左第二個...呵呵呵呵...
最後夠鐘了∼離開時竟走錯路要個女仔提我^^....哈哈之後搵車啦,諗坐
西鐵定bus好∼所以打電話搵恆恆之後去左坐bus~落左tw哈哈∼行左陣就番去了^^
希望今次考得好d啦∼^^∼等待放榜!!期望all pass!! 分類: 未分類 |