"懶"所以幾日都無打到日記呢
大前日,去左飲去左成日......無奈ing........心有點不爽呢~~
前日因為之前請左假呢所以就無番工haha下午帶左兩個人去見工
選左最多人既日子去= =......國慶日............heehee以後可能
多d心情番工啦~又poorpoor>o<
尋日番左工呢,無番好耐....有好多新野呢><
而跟餐十餅又無青椒- -自己剪.....不是嗎.......................
無驚無險又到930 OT到10點......番屋企啦~~~
本來諗住報今年既英文......竟然!!!!!!上網未夠18歲唔比我報><!!
而今日又係最後一日,四時便停了......我還未下課呢= =......
唉...無奈.......地.........無得考了.......又要多用一年時間>"<
今天"都市日報"的星座說得好像呢:
"對著年齡比自己小的人,容易出現隔閡和意見不合,你開始懷疑自己
是否真的老了"
都有點像喔........唉...真的是老了................!!
分類: 未分類 |