kwans614 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
鈞s。blog
呢個係一個悲哀既故事,故事發生起八九年既某天,一個不幸既少年就咁誕生係一個不平凡既家庭.........續
我 的 資 料

暱稱: 別人常直呼本大爺名字"鈞爺"真是受不了~.~haha
性別: 男
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2008
sb 聚會~
懶....對不起
懶~
見紅="=
日 誌 分 類
全部 (189)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 189
留言總數: 148
今日人氣: 1
累積人氣: 6426
RSS Feed
2006 年 10 月 7 日  星期六   晴天
攪笑的cut table

一早番工∼∼1130埋aux拍一個新人加呀俊.....開頭由我p野...pp下呀俊叫我幫佢做

住單先,佢要整木乃伊..因為無曬=口=.....好∼我help∼∼∼∼

最後同佢交換左.我做單佢p野.....d單係咁出係咁出...我又不停咁做

雖然有個新人,但佢唔係識好多,我又好難係旺場果陣分心教埋佢....

所以差不多我一條友做左九成.....殺到3點熊仔頂我我食meal啦

終於可以休息休息lu,之後埋番場∼轉左去make∼不停p餅∼到六點開始旺場啦∼一睇原來係文仔埋cut

都唔知果條撚樣"李志恆"點樣編排位,ok∼鬼叫佢係組長咩∼埋make∼一定要頂爆個cut

終於係七點幾做低左佢lu∼∼哈哈頂到d餅要一層層咁升高,笑到我呀.....最後佢比人趕走左

換左呀恆help佢哈哈哈哈!!!!收930想收遲d等埋人啦∼幫呀roy收左一個上下櫃之後

去問李志恆可唔可以ot一陣∼扮野到佢呀!唔o咪唔o囉∼語氣好小小唔得既∼扮曬野咁

最後係出面hei左一個鐘就走lu∼


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 10 月 6 日  星期五   晴天
寂寞的中秋節

雖然今日係中秋節但係都係要番學,而放學之後要番工!點解要番工?因為尋日有人打比我我頂佢更

本來都唔想的,但屋企又唔使食飯,無人係企,所以番工囉,放學果陣撞到呀roy

所以一齊番o5鋪啦∼

番到去終於搵番失散左好耐既locker key 咁又可以換番20$番來lu

本來以為自己埋cut但竟然比人改左\ " /!!!又係make......xx@%#%%^$&#*

晚上收尾收完make上櫃,之後去左收炒,收完炒又去左收水吧....一個人收左二個半檔

最後十二點鐘拉卡,係咁搵人睇下d人係邊.黃金果d?話得幾丁友...唔去啦!

肥雞係長發又話就散,唔知去邊....都唔去啦...細joe果d話去唱k.....

all 佬.....不是嗎= 口 =.....

最後就獨自歸家啦/ .\

 

回家路途上好多野諗呢......心情......怪怪.....

番到屋企更係整野食啦∼飽飽之後就訓lu~

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 10 月 5 日  星期四   晴天
精神分裂??????

????痴線????


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 10 月 4 日  星期三   晴天
時間比較過得快活的一天

點解今日過得比較哈p~?因為在平日的今天在工場會重複同一樣的動作所以會可悶呢

今日分左兩之~我開始先~完成一半到另一位直到他不幹時我就接手1喔,

而在他幹的時候....我就坐係"o即車"上面聽歌.........=.=

今日第一件事就係,以後唔可以遲小小番去lu......因為遲到18分鐘就當缺課半天....遲到三次又當半天..

攪到我食lunch扮野ha耐小小都唔得><!!

 

放學五點鐘= =......約左恆佬6點拎野.....係德福混混地過了半小時.......為左保持準時所以30分就上mtr啦

點知話咁快就到左太子...所以決定坐埋去佐敦啦~哈哈~~拎左野比埋錢~之後就走lu

點知比我見到"佢"衰仔tony!留低我一個係05>"<自己就去第度撈....又係度講番番工時既野.

happy.....呢....不過無機會lu∼∼∼過咁快又到左laiking所以各散東西

而"菊花"係mk落左陪婆婆吃飯wo........成日自己讚自己乖仔既傻仔丫kaka!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 10 月 3 日  星期二   晴天
又懶所以無打日記

"懶"所以幾日都無打到日記呢

大前日,去左飲去左成日......無奈ing........心有點不爽呢~~

前日因為之前請左假呢所以就無番工haha下午帶左兩個人去見工

選左最多人既日子去= =......國慶日............heehee以後可能

多d心情番工啦~又poorpoor>o<

尋日番左工呢,無番好耐....有好多新野呢><

而跟餐十餅又無青椒- -自己剪.....不是嗎.......................

無驚無險又到930 OT到10點......番屋企啦~~~

本來諗住報今年既英文......竟然!!!!!!上網未夠18歲唔比我報><!!

而今日又係最後一日,四時便停了......我還未下課呢= =......

唉...無奈.......地.........無得考了.......又要多用一年時間>"<

 

今天"都市日報"的星座說得好像呢:

"對著年齡比自己小的人,容易出現隔閡和意見不合,你開始懷疑自己

是否真的老了"

都有點像喔........唉...真的是老了................!!

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 38 | »