受過傷,先知道要堅強............................
今日又受傷了,在下班前5分鐘......右手拿起一隻杯........突然..爆了...............被介到了
兩個傷口......差點以為有碎片藏在裹面了........唉.............算了吧~~弄傷是家常便飯
弄傷都是哪樣的啦,沒什麼大不了啦...
今天又差不多是一個人在水吧...閒時才有dom來help我......說起真的不爽......
19元和21元......我這個十九元竟幹得比他多很多很多......勁想xx佢
單是per沙拉就p了三小時,而在這段時間我也不停手呢....他竟然可以在我忙不停手時
叫我幫佢整佢p野,x你咩,個檔你自己企嫁,我忙到自己都做唔切,痴線,做野又慢wo
整個hi t都整成幾個字,唔係呀!!三個咁又點呀,兩個字內都做得曬啦,
最激氣就係沒特飲杯時,我去等呀姐洗,起碼等左成個字啦,番到去,問佢條單d野做左未.
咁撚大聲話未,屌你做左特飲之外既先唔得咩!同我走果陣有咩分別??廿一蚊wo!!食啦你!
總結黎講今日係ot既時候呀dom黎幫我之外.差不多係一個人企曬個檔,由三點變四點
由四點叫我五點,由五點叫到我六點.......雖然早上寫d貼紙寫錯左好多......但都回曬本啦
d飛行里數又可以減番d(離地六寸) 分類: 未分類 |