kwans614 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
鈞s。blog
呢個係一個悲哀既故事,故事發生起八九年既某天,一個不幸既少年就咁誕生係一個不平凡既家庭.........續
我 的 資 料

暱稱: 別人常直呼本大爺名字"鈞爺"真是受不了~.~haha
性別: 男
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2008
sb 聚會~
懶....對不起
懶~
見紅="=
日 誌 分 類
全部 (189)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 189
留言總數: 148
今日人氣: 8
累積人氣: 6424
RSS Feed
2006 年 10 月 25 日  星期三   晴天
死啦><激嬲左人!

衰玩野呀><今日食宵夜時,激嬲左呀笑,突然間勁唔開心呀佢><!!

最衰都係自己衰玩野啦.......對唔住呀>w<!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 10 月 23 日  星期一   晴天
你好!我是05helper!

你好!我是05helper!因為今天在05下班後便要前往麗城新外賣半堂食店help

今天是番八時,所以好準時的回到去,但竟然不能內進!何解?因為經理小姐未到達

早上可算是很快樂因為有周文X係度,場面都變得輕鬆很多,所以很多事情都進行得很順利

而今天的午餐是...........................公仔麵!!因為有人遲到^^!

食完之後便到我個人show off既時間,因為只有我埋水吧加沙拉,因為別人被派了去另一方面

今天因為沒了西門,反而還暢通=o=....連呀dom都這樣說^^

下午因為光頭佬回來了,連joes也完成別的工作了,所以我便回自己的沙拉,真的很不想和他們埋檔

所以便和dom說由我去pan dough 吧!所以由三時至到四時多開了一個dough和pan了兩個dough

便去吃飯,準備去help鋪了^^kaka!

 

 

 

 

在前往麗城時,竟然找不到路,到達麗城還要走一大段路而且間鋪躲藏在一角....弄得要打電話去問在哪

一開始換完衫後便做閒人,之後被叫了埋make.......嚇死了.......因為所有的單加埋有成百多張........

分成三份來放置.........一開始都很有規則地做,慢慢的便不跟了,因為要快所以就不停不停地做單

另一方面單機又不停地出單,最後竟然形成了有三行,每行有八九個的餅疊在一起,這些是完成了的

只是未入爐.........另一方面開了四個dought給我們(其實只有兩個)本來九時半下班,但未清單

總不能獨自離去的,所以等到十時多才over,over既原因是我們清了手頭上的單,而單機九時多已沒入單了

最後ot到十一時,全天總共上班了十五小時,在麗城的四個小時沒停過手....最後就拖著累極的身體回家了。

 

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 10 月 20 日  星期五   晴天
無故失蹤的功課..............

今日上desing點知一番到去諗住拎番上星期既出黎做....發現唔見左......

所以都無再做,做新既一份功課,而今日都無乜點訓,因為尋日由八點番到今晨的7點....

好似破左我最長紀錄,應該係f.2時創下八點訓到六點多..........

今日係咁整d野....不過無乜天份都幾核突下.....唔經唔經又放學

睇見呀”田雞”既煩腦,自己攪掂啦外人點幫你,之後走果陣同topi講佢d野....

o曬咀......成班都xdddd....真係人不可貌相原來呀洪係救生員.....

超勁....不過都有d豬肉.....點解我唔勁= =......我都想考呀!!><!

就黎入冬,下年去!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 10 月 18 日  星期三   晴天
第一次替自己買東西

放左學首先去左九龍塘買左dd野~之後就殺左佐敦先斬後奏

捕呀菊花恆,haha因為佢初頭唔制同我出mk睇袋,之後一齊去左

睇左陣之後比錢買啦,點知新果個竟然有個小洞好彩我睇到

但係無曬存貸要既話就要陳列果個,check左陣就買左啦.....

番咁耐工呢個算係第一樣買比自己既野,買完又覺我自己好大使,

錢搵左使用黎使....但係我呢d窮子弟唔好咁大花筒啦,

所以我!呢類物品只會買一次,下次再買都不知何年何月

要節儉.....不過,,,,盡量啦

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 10 月 17 日  星期二   晴天
2小時mk自由行

本來今日都唔想打日記的,因為唔知點解心情無乜......msn又無人......

攪到成個世界又得番自己一個咁><

 

今日又係九龍塘ive日子,上午上左一個鐘既eng之後就落左地下聽講座,原來係講職業英語d野,

有一個外國人係度同我地講,好彩都聽得明佢講d乜,同埋有時會有d中文解釋,唔係就真係係度釣魚lu

跟住就過左個好長既一個鐘小息,十點幾食左個早餐,悶得淨又玩左人地電話........之後就上數學啦

我發覺我對數學比eng文真係有興趣多d因為有得動下腦,又可以計下數,相反英文唔知點解一聽唔明就

開始想訓覺........上到差唔多落堂收到長毛電話,點知原來佢打錯......咁咪將錯就錯問佢係邊,原來係mk

所以就放lunch落去搵佢啦,用左成九個字先落到去....早知坐地鐵好過唔使趕去九龍城坐車

落到去,肥雞原來申請左出面d gym會所..佢上左去做.........感覺肥雞好似變左咁..但又唔知點講

之後同長毛去買gift比人啦~邊個?心照啦haha!買左d乜?到時係自己問佢囉^^不過就發現左樣野

賣野果度d人見到長毛個銀包就係度傻笑......好似見到假野咁..........哈哈...........

之後想行下既,但兩個都未食飯....時間係兩點半...........=口=.....所以去左吉吉家食野

想買野....但又唔知點解睇唔岩,又諗唔到自己極竟鐘意d乜.....可能因為時間緊迫啦.

之後行左陣就走lu......番到學校呀sir都未黎,之後點名個個要用國語講自己個名出黎

呀sir我講得唔錯,而且都無乜話我,我都無乜學過ja,原因只有一個,語言天份高,英文除外(懶)哈哈

 

大半堂後..無聊到我用lunch送的筆晝左個爆呀咸蛋超人,攪到topi笑死咁淨....咸蛋係佢既最愛哈哈!

決定遲d買左果個rose既.......佢!因為幾靚又實用!不過唔係比自己的!

有好多野想做

1. hair cut

2.買袋

3.買psp  or ipod(未想通好似好大花筒)

4.想.........他他他他他他他他..........們.............大棵兒去玩


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 38 | »