本來今日都唔想打日記的,因為唔知點解心情無乜......msn又無人......
攪到成個世界又得番自己一個咁><
今日又係九龍塘ive日子,上午上左一個鐘既eng之後就落左地下聽講座,原來係講職業英語d野,
有一個外國人係度同我地講,好彩都聽得明佢講d乜,同埋有時會有d中文解釋,唔係就真係係度釣魚lu
跟住就過左個好長既一個鐘小息,十點幾食左個早餐,悶得淨又玩左人地電話........之後就上數學啦
我發覺我對數學比eng文真係有興趣多d因為有得動下腦,又可以計下數,相反英文唔知點解一聽唔明就
開始想訓覺........上到差唔多落堂收到長毛電話,點知原來佢打錯......咁咪將錯就錯問佢係邊,原來係mk
所以就放lunch落去搵佢啦,用左成九個字先落到去....早知坐地鐵好過唔使趕去九龍城坐車
落到去,肥雞原來申請左出面d gym會所..佢上左去做.........感覺肥雞好似變左咁..但又唔知點講
之後同長毛去買gift比人啦~邊個?心照啦haha!買左d乜?到時係自己問佢囉^^不過就發現左樣野
賣野果度d人見到長毛個銀包就係度傻笑......好似見到假野咁..........哈哈...........
之後想行下既,但兩個都未食飯....時間係兩點半...........=口=.....所以去左吉吉家食野
想買野....但又唔知點解睇唔岩,又諗唔到自己極竟鐘意d乜.....可能因為時間緊迫啦.
之後行左陣就走lu......番到學校呀sir都未黎,之後點名個個要用國語講自己個名出黎
呀sir讚我講得唔錯,而且都無乜話我,我都無乜學過ja,原因只有一個,語言天份高,英文除外(懶)哈哈
大半堂後..無聊到我用lunch送的筆晝左個爆呀咸蛋超人,攪到topi笑死咁淨....咸蛋係佢既最愛哈哈!
決定遲d買左果個rose既.......佢!因為幾靚又實用!不過唔係比自己的!
有好多野想做
1. hair cut
2.買袋
3.買psp or ipod(未想通好似好大花筒)
4.想.........他他他他他他他他..........們.............大棵兒去玩 分類: 未分類 |