elouai's doll maker 3
    牙慧公告板
牙慧消息
>hihi...我有消息話比你地知...如果你地想要我xanga..就問我啦
仲未有消息 
 牙慧    

 

 

   

牙慧的日記
HELLO...歡迎黎到阿慧日記板板,..
        

   

 

 

 

kwanwai
暱稱: 牙慧**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
打番我成個星期既野先
今日好悶牙..
星期四果日番學呀
呢幾日我堂妹黎左我ho...
琴晚同大家姐傾通宵
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
yan留言板
牙yan日記
牙愉日記板
牙愉留言板
我留言板
梓彤留言板
2006 年 6 月 11 日  星期日   晴天


琴日我婆婆生日 愉快

今日我同我牙媽陪我大家姐去影身份証,我地搞掂晒所有野,,,就非的過去,去到,,~好快就搞掂lu...之後就去搭車,,去到黃大仙之後,上左茶樓同我婆婆,表姐等等飲茶,,坐到成3點幾,,我大家姐約埋二家姐去荃灣行街,,~我同大家姐就去搭地鐵,我同佢傾左超多野,,~話咁快就到lu,,,~呵呵...~到左之後,,就會合我二家姐..~o係千色店果到買左超多野,.~買完再番商場行街,,~佢地兩個買左幾件3,,而我就冇喇,,~因為我唔鈕意果到D 3,所以就冇買lu,,,話咁快就行到7點幾嫁喇..就搭番地鐵番去,,~

去到茶樓,我地見到都差不多黎齊lu,,~8點幾開始食野,,~有好多野我地都好鈕意食嫁,,~差唔多樣樣野都食左好多..~次次婆婆生日,,,我媽咪D家姐都會搞到我婆婆好開心嫁,,~年年都會令到我地笑到肚痛o既,.~食完之後,,傾多一陣計..~就走去影相,影完就覺有覺走,,~果陣都成12點幾lu..~我大家姐個男朋友又話去唱k,,但我家姐又怕冇通消巴搭,,所以最後都冇去到..~就行去搭車,上到車番到去,,~都成點幾喇..~"累"到我屎咁制,番到去,沖完涼就上床訓攪攪lu..~咁就一日喇~哈

寫嘅時間︰2006-06-11 10:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 26 日  星期五   晴天


星期三果日好開心牙 愉快

果日第五堂係上school  hall,我要行天橋牙..~因為係比賽黎     o既...~所以我就上左中史堂唔係好耐就落左去化妝,換3 lu...咁就話咁快就到2:30.我地就岩岩好搞掂左...就上去準備啦..~點知我見到我識既人...覺得自己好鬼樣衰囉..~我地就o係後台準備,話咁快就開始喇..~我勁緊張囉,,,個男model話咁快就行完...跟住就到我出埸喇,我真係好緊張..但出到去又好輕鬆wo..~唔知點解一D緊張都冇...~好喇,我行完喇..再跟住同男model一齊行出黎...做晒所有我地要做既動作之後..就完lu..~我地表演完之後...有人黎訪問我地wo..~哈..~訪問完休息左一陣..就公佈邊個社可以攞到冠軍,我地原本以為係紅社攞緊嫁喇..~點知我地攞左一個設計掌同埋一個最佳創意掌...我地真係好開心..因為係第一次參加呢個行天橋既比賽...最後仲win埋tim..~我地D社長都好開心...番到後台又有人黎做訪問...呵...上番去五樓,同佢地影完相就擦禮物,超勁爆cheap囉...得果兩盒迷你m&m,大果份禮物都係得三盒rainbow糖同一包可樂糖...唉..激屎我喇..咁辛苦攞個野番黎..仲要咁cheap..唉.算,,~唔同佢計..不過果日都好開心嫁喇..因為我話晒都係第一次行...仲要對住咁多人..o係我心目中已經好好喇..~

寫嘅時間︰2006-05-26 09:20 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]