| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 11 日 星期日  |
琴日我婆婆生日  |
今日我同我牙媽陪我大家姐去影身份証,我地搞掂晒所有野,,,就非的過去,去到,,~好快就搞掂lu...之後就去搭車,,去到黃大仙之後,上左茶樓同我婆婆,表姐等等飲茶,,坐到成3點幾,,我大家姐約埋二家姐去荃灣行街,,~我同大家姐就去搭地鐵,我同佢傾左超多野,,~話咁快就到lu,,,~呵呵...~到左之後,,就會合我二家姐..~o係千色店果到買左超多野,.~買完再番商場行街,,~佢地兩個買左幾件3,,而我就冇喇,,~因為我唔鈕意果到D 3,所以就冇買lu,,,話咁快就行到7點幾嫁喇..就搭番地鐵番去,,~
去到茶樓,我地見到都差不多黎齊lu,,~8點幾開始食野,,~有好多野我地都好鈕意食嫁,,~差唔多樣樣野都食左好多..~次次婆婆生日,,,我媽咪D家姐都會搞到我婆婆好開心嫁,,~年年都會令到我地笑到肚痛o既,.~食完之後,,傾多一陣計..~就走去影相,影完就覺有覺走,,~果陣都成12點幾lu..~我大家姐個男朋友又話去唱k,,但我家姐又怕冇通消巴搭,,所以最後都冇去到..~就行去搭車,上到車番到去,,~都成點幾喇..~"累"到我屎咁制,番到去,沖完涼就上床訓攪攪lu..~咁就一日喇~哈
|
| 寫嘅時間︰2006-06-11 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 26 日 星期五  |
星期三果日好開心牙  |
果日第五堂係上school hall,我要行天橋牙..~因為係比賽黎 o既...~所以我就上左中史堂唔係好耐就落左去化妝,換3 lu...咁就話咁快就到2:30.我地就岩岩好搞掂左...就上去準備啦..~點知我見到我識既人...覺得自己好鬼樣衰囉..~我地就o係後台準備,話咁快就開始喇..~我勁緊張囉,,,個男model話咁快就行完...跟住就到我出埸喇,我真係好緊張..但出到去又好輕鬆wo..~唔知點解一D緊張都冇...~好喇,我行完喇..再跟住同男model一齊行出黎...做晒所有我地要做既動作之後..就完lu..~我地表演完之後...有人黎訪問我地wo..~哈..~訪問完休息左一陣..就公佈邊個社可以攞到冠軍,我地原本以為係紅社攞緊嫁喇..~點知我地攞左一個設計掌同埋一個最佳創意掌...我地真係好開心..因為係第一次參加呢個行天橋既比賽...最後仲win埋tim..~我地D社長都好開心...番到後台又有人黎做訪問...呵...上番去五樓,同佢地影完相就擦禮物,超勁爆cheap囉...得果兩盒迷你m&m,大果份禮物都係得三盒rainbow糖同一包可樂糖...唉..激屎我喇..咁辛苦攞個野番黎..仲要咁cheap..唉.算,,~唔同佢計..不過果日都好開心嫁喇..因為我話晒都係第一次行...仲要對住咁多人..o係我心目中已經好好喇..~ |
| 寫嘅時間︰2006-05-26 09:20 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 26 | »
|