elouai's doll maker 3
    牙慧公告板
牙慧消息
>hihi...我有消息話比你地知...如果你地想要我xanga..就問我啦
仲未有消息 
 牙慧    

 

 

   

牙慧的日記
HELLO...歡迎黎到阿慧日記板板,..
        

   

 

 

 

kwanwai
暱稱: 牙慧**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
打番我成個星期既野先
今日好悶牙..
星期四果日番學呀
呢幾日我堂妹黎左我ho...
琴晚同大家姐傾通宵
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
yan留言板
牙yan日記
牙愉日記板
牙愉留言板
我留言板
梓彤留言板
2006 年 5 月 20 日  星期六   晴天


星期四綵排 愉快

今日講番星期四做過D咩啦...~咁果日放左學...就要去禮堂綵排,咁我都係第一次行天橋啦..~咁我緊係唔係好識點行..~當我地行既時候..個社長成日都鬧我..~佢都痴痴地既..我唔識行就係咁話我囉././.都痴線嫁..>~<咁之後我識行喇...就覺得幾好玩,.,因為佢地o係度講笑...~搞到我就冇得去交安...牙愉都冇去到..~咁我個miss就落左去同李sir講我綵排...咁佢都知道左啦..~咁我未放心咁去排囉...~排到成5:40分..~歐sir就清場lu..~咁我地未走囉..~去到良景商場搵到牙愉佢地...跟住又行番去學校搵李sir..~但佢走左..~咁我地就去左m記坐..~6:40分就行番home喇...~

寫嘅時間︰2006-05-20 08:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 13 日  星期六   晴天


琴日打波又輸左lu 愉快

琴日係最後一場打社制..我地一開埸既時候...我地兩邊狂開波都開唔到過場..就算開到...都打左唔係好多球又輸左...~第一場佢地win左..~第二場又係佢地win左....~唉..算啦.~我地都知係我地輸嫁喇...~之後紅社vs黃社,,,佢地兩個社全部都係女排嫁囉..~真係有排打喇..點知...我都估唔到係黃社win囉..仲以為係紅社win tim...~完場lu..~就同牙kei牙芳行番去...~番到home都好早..5點幾...~下年都唔知點打喇..~我地藍社好小人係女排黎    o既..~算啦..~

寫嘅時間︰2006-05-13 01:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]