| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 20 日 星期六  |
星期四綵排  |
今日講番星期四做過D咩啦...~咁果日放左學...就要去禮堂綵排,咁我都係第一次行天橋啦..~咁我緊係唔係好識點行..~當我地行既時候..個社長成日都鬧我..~佢都痴痴地既..我唔識行就係咁話我囉././.都痴線嫁..>~<咁之後我識行喇...就覺得幾好玩,.,因為佢地o係度講笑...~搞到我就冇得去交安...牙愉都冇去到..~咁我個miss就落左去同李sir講我綵排...咁佢都知道左啦..~咁我未放心咁去排囉...~排到成5:40分..~歐sir就清場lu..~咁我地未走囉..~去到良景商場搵到牙愉佢地...跟住又行番去學校搵李sir..~但佢走左..~咁我地就去左m記坐..~6:40分就行番home喇...~
|
| 寫嘅時間︰2006-05-20 08:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 13 日 星期六  |
琴日打波又輸左lu  |
琴日係最後一場打社制..我地一開埸既時候...我地兩邊狂開波都開唔到過場..就算開到...都打左唔係好多球又輸左...~第一場佢地win左..~第二場又係佢地win左....~唉..算啦.~我地都知係我地輸嫁喇...~之後紅社vs黃社,,,佢地兩個社全部都係女排嫁囉..~真係有排打喇..點知...我都估唔到係黃社win囉..仲以為係紅社win tim...~完場lu..~就同牙kei牙芳行番去...~番到home都好早..5點幾...~下年都唔知點打喇..~我地藍社好小人係女排黎 o既..~算啦..~ |
| 寫嘅時間︰2006-05-13 01:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 26 | »
|