elouai's doll maker 3
    牙慧公告板
牙慧消息
>hihi...我有消息話比你地知...如果你地想要我xanga..就問我啦
仲未有消息 
 牙慧    

 

 

   

牙慧的日記
HELLO...歡迎黎到阿慧日記板板,..
        

   

 

 

 

kwanwai
暱稱: 牙慧**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
打番我成個星期既野先
今日好悶牙..
星期四果日番學呀
呢幾日我堂妹黎左我ho...
琴晚同大家姐傾通宵
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
yan留言板
牙yan日記
牙愉日記板
牙愉留言板
我留言板
梓彤留言板
2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天


今日輸左 鬱悶

今日放左學,我換完3之後,出左去..睇完佢地之後,.到我地打lu..今日對紅社..一落場..就輸左一分..~我覺得我個女社長好緊張囉..~好驚失分..點之個波o係我面前..我個社長就仆過黎接左...搞到我又冇得打...我就企左o係度睇住佢地接...我原本其實球球都接到..但想接既時候..社長果d又接左..咁我未比佢地接囉...我就走開左喇..都唔知叫我o係度做乜...暫停左之後..話我唔接波wo..~超無奈...我有接都話我冇接..~好似係佢地接晒我D波黎打咋w..~自己又緊張wo..~都唔知點樣可以繼續打落去囉..~

我今日都係唔舒服搞到我冇咩精神,又比佢地鬧wo..~之後未唔出聲囉..~果時比佢地鬧到我..差D想喊...佢地話我冇接波..~我都冇野好講囉~算..~對green  house果日我一定要好番..~

 

寫嘅時間︰2006-05-09 08:15 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天


今日打社制排球 滿足

今日放左學之後,o係課室出面坐左一陣..到左4:30就落左去女更換3...換完就出左去..睇住紅社對綠社打..打得非常之勁牙..不過最後都係紅社win左...不過呢樣野係人都覺嫁喇..~根本就唔洗比!哈哈..

佢地打完lu..就到我地藍社vs黃社,,第一場我地win左,,但係第二場就輸左..最尾果場輸人地 一分..好唔底牙..差果一分..~唉.算啦..~睇下聽日果場會點啦..~

寫嘅時間︰2006-05-08 08:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]