| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 9 日 星期二  |
今日輸左  |
今日放左學,我換完3之後,出左去..睇完佢地之後,.到我地打lu..今日對紅社..一落場..就輸左一分..~我覺得我個女社長好緊張囉..~好驚失分..點之個波o係我面前..我個社長就仆過黎接左...搞到我又冇得打...我就企左o係度睇住佢地接...我原本其實球球都接到..但想接既時候..社長果d又接左..咁我未比佢地接囉...我就走開左喇..都唔知叫我o係度做乜...暫停左之後..話我唔接波wo..~超無奈...我有接都話我冇接..~好似係佢地接晒我D波黎打咋w..~自己又緊張wo..~都唔知點樣可以繼續打落去囉..~
我今日都係唔舒服搞到我冇咩精神,又比佢地鬧wo..~之後未唔出聲囉..~果時比佢地鬧到我..差D想喊...佢地話我冇接波..~我都冇野好講囉~算..~對green house果日我一定要好番..~
|
| 寫嘅時間︰2006-05-09 08:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 8 日 星期一  |
今日打社制排球  |
今日放左學之後,o係課室出面坐左一陣..到左4:30就落左去女更換3...換完就出左去..睇住紅社對綠社打..打得非常之勁牙..不過最後都係紅社win左...不過呢樣野係人都覺嫁喇..~根本就唔洗比!哈哈..
佢地打完lu..就到我地藍社vs黃社,,第一場我地win左,,但係第二場就輸左..最尾果場輸人地 一分..好唔底牙..差果一分..~唉.算啦..~睇下聽日果場會點啦..~ |
| 寫嘅時間︰2006-05-08 08:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 26 | »
|