今日超開心*0*11點幾去左睇GIGI們比賽,,,
之後我同牙葉陪GIGI番屋企沖涼"
thEn,,,同牙葉落去買儲值卡俾GIGI!!!
樹根上左GIGI屋企。我地1齊出門口@@
系到話搭巴士*點知過晒鐘-3-依家冇晒巴士搭S
唯有搭輕鐵慢慢叮過去屯門碼頭吧~
沿途我地見到個高低波既女士§
佢假狗來的-v-
到了★我地4個慢慢行行行=]]]]
行到去燒烤埸×見到sAmHui同肥高^3333^
仲有幾個系到sEe bIkInI既令女-0-
超無奈≠
我地起爐都未起好♂跟住個牙婆過黎幫拖"
HAha*起完之後開始燒。
我同樹根系到煲煙-0-
食完之後●我、GIGI、樹根1齊去廁所換衫〞
換完之後haha◆我地沖晒落沙灘到^0^
好開心呀※我地又堆沙又玩水"濕晒×
興奮@@我地系浮波既側邊扶住它向前進發。
去到第3個波攰了﹏我同GIGI番番去-3-
跟住我地又番番上去食野。好棒呀"
又落番去-0-見到肥高同浩安系沙灘上坐著=]]]
thEn"我同GIGI同樹根1齊幫佢地堆埋≠
跟住GIGI幫浩安整左條野-3-
無奈"
thEn,,,番去我樓下搵老弓仔*0*
之後自己上去換衫"
同老弓仔1齊行去銀座公園。
thEn"好大馬-3-系到玩玩玩﹏
^^系臨回家前,,,同老弓坐左陣-_-
我訓左陣!!!!
|